Vis mig dit barns madkasse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

gruener

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

Koen.

Lone H. skriver:

Skal de have formiddagsmad med? Det har jeg ikk fået noget afvide om dernede

Det skulle hun hvis hun skulle have noget at spise om formiddagen og Lærke kan ikke gå fra morgen til middag uden mad, hun spiser meget

Anmeld

26. marts 2013

Frk. K

Tanja. skriver:

Åh super, de ser bare så små ud når man kigger og det er svært at forestille sig der kan være noget i

Frugtpose har jeg os bestilt til hende så ja der kunne det selvfølgelig komme i

Tak for svar altid rart med erfaringer for vi er helt grønne på det her område

Helt iorden 

Og ja der er mange ting man skal lære som forældre, og ikke mindst vænne sig til når de kommer i børnehave. Men ungerne elsker det!

Men tror nu roligt du kan vælge en prinsessemadkasse eller hvad hun nu kunne tænke sig. Der kan være rigeligt deri (når min lille ædedolk kan blive mæt, kan alle andre også)

Anmeld

26. marts 2013

LRJ

Tanja. skriver:

Det skulle hun hvis hun skulle have noget at spise om formiddagen og Lærke kan ikke gå fra morgen til middag uden mad, hun spiser meget

Nåårh ja men Julie har bare rugbrød og frugt og grønt med og så styre de dernede hvor meget hun får i løbet af dagen

Anmeld

26. marts 2013

Koen.

Lone H. skriver:

Skal de have formiddagsmad med? Det har jeg ikk fået noget afvide om dernede

Det svare jo bare til at de tager en mad i madkassen men Lærke gider ikke spise rugbrød både til formiddag og middag så hun vil typisk få en grovbolle, knækbrød etc med! = formiddagsmad

Anmeld

26. marts 2013

B&J

Tanja. skriver:

Det er os kun mig det er hårdt for, Lærke glæder sig helt vildt

Btw kanon godt profil billed søde

Mange tak søde

jaaaa hvorfor kan vi ikke bare ligge alle de bekymringer væk hihihihi det vil være meget nemmer

Anmeld

26. marts 2013

LRJ

Tanja. skriver:

Det svare jo bare til at de tager en mad i madkassen men Lærke gider ikke spise rugbrød både til formiddag og middag så hun vil typisk få en grovbolle, knækbrød etc med! = formiddagsmad

Okay Julie er nu ligeglad mad er mad i hendes verden

Men du kan jo købe de der madpakker der er delt op med små lukkede kasser indeni, der kan både være rugbrød og boller og sådan uden det får smagen af det andet mad

Anmeld

26. marts 2013

Laulund87

http://helsebarn.dk/madkasser-74/den-sunde-madkasse-fra-freewater-lilla-2742.html

Maria har den her. Den er måske ikke så fancy, men jeg kan rigtig god lide at den er fri for alt muligt skadeligt

Anmeld

26. marts 2013

Koen.

Frk. K skriver:

Helt iorden 

Og ja der er mange ting man skal lære som forældre, og ikke mindst vænne sig til når de kommer i børnehave. Men ungerne elsker det!

Men tror nu roligt du kan vælge en prinsessemadkasse eller hvad hun nu kunne tænke sig. Der kan være rigeligt deri (når min lille ædedolk kan blive mæt, kan alle andre også)

Det er klart sværest for os, Lærke glæder sig helt vildt til det

jamen så får hun den madkasse hun nu engang gerne vil

Anmeld

26. marts 2013

Koen.

Lone H. skriver:

Okay Julie er nu ligeglad mad er mad i hendes verden

Men du kan jo købe de der madpakker der er delt op med små lukkede kasser indeni, der kan både være rugbrød og boller og sådan uden det får smagen af det andet mad

haha, der er Lærke meget bevidst om hvad det skal være og hvordan

nogen ide om hvor de kan købes? for jeg kan ikke nå og bestille over nettet pga alle helligedagene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.