Vis mig dit barns madkasse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.106 visninger
33 svar
7 synes godt om
26. marts 2013

Koen.

Godmorgen damer

Lærke skal starte i børnehave på tirsdag(uha) og skal jo derfor have en madkasse.
Jeg synes bare ikke jeg kan finde nogen der er store nok(mor her er bange for hun ikke for nok med, for Lærke ÆDER som en hest) og gør jeg synes prinsessen de ikke er festlige nok

Så vis mig hvilken jeres barn bruger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

B&J

kan vi ikke slå en handel af daniel får lidt af hendes spise vaner

men hvor mange hele spiser hun da????

for i denne kan der vare 3 hele i plus agurk stykker og gullerodsstykker eller rosinpakke eller hvad man nu kan finde på

nu ved jeg godt hun ikke lige skal have biler hihihihi men det er sådan en daniel har

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2013

Koen.

B&J skriver:

kan vi ikke slå en handel af daniel får lidt af hendes spise vaner

men hvor mange hele spiser hun da????

for i denne kan der vare 3 hele i plus agurk stykker og gullerodsstykker eller rosinpakke eller hvad man nu kan finde på

nu ved jeg godt hun ikke lige skal have biler hihihihi men det er sådan en daniel har

Den er da fin smukke

Lærke kan på en god dag godt spise 2 1/2 !!! skive rugbrød + grønt ovs. men de skal os have formiddagsmad med og ved ikke om det skal i samme madkasse eller seperat, tænker det var nemmest i den samme jo

uha jeg synes der er meget nyt at finde ud af mht børnehave start

Anmeld

26. marts 2013

B&J

Tanja. skriver:

Den er da fin smukke

Lærke kan på en god dag godt spise 2 1/2 !!! skive rugbrød + grønt ovs. men de skal os have formiddagsmad med og ved ikke om det skal i samme madkasse eller seperat, tænker det var nemmest i den samme jo

hun er en dygtig pige

jaa det vil være smart hvis det kunne være i samme madkasse som du skriver, det er det nemlig hos daniel, og ja pyhh kan tydlig huske da daniel skulle starte i børnehaven hold op hvor var det hårdt FOR MIG!!!

Anmeld

26. marts 2013

Frk. K

Vores dreng har samme type madkasse som ovenover. Han har 4 hele stk rugbrød med hver dag +grøntsager! Det kan sagtens være der!

hvis hun selv skal have formiddagsmad med vil jeg foreslå at du pakker det separat. Det er måske mindre praktisk for forældrene, men når man er børnehavebarn kan det være svært at overskue at åbne en kæmpe madkasse til hele dagen. (Egen erfaring efter at have arbejdet i vuggestue og børnehaver i flere år)

mange steder er det brugt med en såkaldt "frugtpose" til mellemmåltiderne. De er super til fx en frugt af en slags, klapsammenmad/bolle eller hvad man lige synes.

bare min mening. Og pøj pøj med børnehavelivet 

Anmeld

26. marts 2013

B&J

Frk. K skriver:

Vores dreng har samme type madkasse som ovenover. Han har 4 hele stk rugbrød med hver dag +grøntsager! Det kan sagtens være der!

hvis hun selv skal have formiddagsmad med vil jeg foreslå at du pakker det separat. Det er måske mindre praktisk for forældrene, men når man er børnehavebarn kan det være svært at overskue at åbne en kæmpe madkasse til hele dagen. (Egen erfaring efter at have arbejdet i vuggestue og børnehaver i flere år)

mange steder er det brugt med en såkaldt "frugtpose" til mellemmåltiderne. De er super til fx en frugt af en slags, klapsammenmad/bolle eller hvad man lige synes.

wow kan der være 4 hele der i det er nok fordi vores dreng kun har 2 hele med eller 2½ nogle gange sejt

Anmeld

26. marts 2013

Koen.

B&J skriver:

hun er en dygtig pige

jaa det vil være smart hvis det kunne være i samme madkasse som du skriver, det er det nemlig hos daniel, og ja pyhh kan tydlig huske da daniel skulle starte i børnehaven hold op hvor var det hårdt FOR MIG!!!

Det er os kun mig det er hårdt for, Lærke glæder sig helt vildt

Btw kanon godt profil billed søde

Anmeld

26. marts 2013

Frk. K

B&J skriver:

wow kan der være 4 hele der i det er nok fordi vores dreng kun har 2 hele med eller 2½ nogle gange sejt

Jep, det går lige nøjagtigt  

Anmeld

26. marts 2013

LRJ

Tanja. skriver:

Den er da fin smukke

Skal de have formiddagsmad med? Det har jeg ikk fået noget afvide om dernede

Anmeld

26. marts 2013

Koen.

Frk. K skriver:

Åh super, de ser bare så små ud når man kigger og det er svært at forestille sig der kan være noget i

Frugtpose har jeg os bestilt til hende så ja der kunne det selvfølgelig komme i

Tak for svar altid rart med erfaringer for vi er helt grønne på det her område

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.