anbefald en barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

MIWULA

channie-g skriver:

er det kombien der er 90, for synes nemlig kun jeg kunne se den i 80-85 cm

Det står her i en af de punkter. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

channie-g

MIWULA skriver:

Ja men hva er det for en af dem du kigger på? Jeg kigger på den der hedder aston 

må jeg lige være dig et svar skyldig  men ved ihvertfald den er lyserød hehe... ved du noget om hvordan og hvorledes med told og skat, synes der stod lidt om det men kan ikke rigtig finde det igen og det er jo ikke et firma i dk

Anmeld

26. marts 2013

lycly

channie-g skriver:

har bare allerede en emmaljunga i hvid læder og jeg er pisse glad for den, men synes bare jeg vil prøve noget andet og om ikke andet have en ny (uanset mærke) til lillesøster, men har bare ikke 9-11.000 til en barnevogn denne gang... og pladsen her hjemme gør også vi er nød til at have en der ikke fylder så meget, hvilket jeg synes den fra emmaljunga gør

Ja det er rigtig nok, den fylder rigtig meget Men ellers så de der flip flap vogne skulle være super gode. Godt nok er de combi, men deres liggemål er vist større end emmaljungas combi

Anmeld

26. marts 2013

channie-g

MIWULA skriver:

Det står her i en af de punkter. 

super 1000 tak, så er det jo ikke så slemt :-)

Anmeld

26. marts 2013

channie-g

LuLy skriver:

Ja det er rigtig nok, den fylder rigtig meget Men ellers så de der flip flap vogne skulle være super gode. Godt nok er de combi, men deres liggemål er vist større end emmaljungas combi

hehe den sidder jeg faktisk lige og kigger på nu har nemlig forelsket mig i en lyserød vogn der fra, ved bare ikke om jeg tør hehe (har ikke så god erfaring med nethandel)

Anmeld

26. marts 2013

MIWULA

channie-g skriver:

må jeg lige være dig et svar skyldig  men ved ihvertfald den er lyserød hehe... ved du noget om hvordan og hvorledes med told og skat, synes der stod lidt om det men kan ikke rigtig finde det igen og det er jo ikke et firma i dk

Åhh nej det ved jeg Ikk. Men min veninde har lige bestilt en. Og de har været ude og se den hos ham som sælger dem så du kan jo bare ringe og høre ham. Men der er vist 6 ugers vente tid så man skal bestille i god tid. 

Anmeld

26. marts 2013

channie-g

MIWULA skriver:

Åhh nej det ved jeg Ikk. Men min veninde har lige bestilt en. Og de har været ude og se den hos ham som sælger dem så du kan jo bare ringe og høre ham. Men der er vist 6 ugers vente tid så man skal bestille i god tid. 

kan man komme og se dem her i dk (ud over i kbh) er nemlig fra midtjylland og kunne så godt tænke mig og se en og lige prøve den

Anmeld

26. marts 2013

(august)

Odder Zip er en fantastisk vogn, men desværre heller ikke kategorien billig. 

Har du kigget i DBA om der er nogle der?

Anmeld

26. marts 2013

L&V

channie-g skriver:

tak for svaret... den kiggede vi på da vi ventede min søn men den er desværre ikke noget for mig, da synes jeg den er super pæn... har kigget lidt på dem der hedder flip flap men liggemålene er bare ikke så store da det er kombi

Man kan jo os bare købe de alm scandia hvis man ikke er til spragl. Ellers har vi lige købt en brugt odder på xdream stel til 2000 man kan ikke se den er brugt ud over lidt ridser på stellet

Anmeld

26. marts 2013

MIWULA

channie-g skriver:

kan man komme og se dem her i dk (ud over i kbh) er nemlig fra midtjylland og kunne så godt tænke mig og se en og lige prøve den

Åhh nej det ved jeg faktisk ikk. Ring og hør ham. For det er nemlig her i Kbh de har været inde og se den. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.