anbefald en barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
21 svar
2 synes godt om
25. marts 2013

channie-g

jeg har i noget tid været meget i tvivl om hvilken barnevogn vi skal vælge til lillesøster, hvad vil i anbefalde og gerne en der ikke er for dyr...

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

L&V

channie-g skriver:

jeg har i noget tid været meget i tvivl om hvilken barnevogn vi skal vælge til lillesøster, hvad vil i anbefalde og gerne en der ikke er for dyr...

på forhånd tak

Vi har en scandia rikke mai den er super til prisen.. har aldrig haft bøvl med den

Anmeld

26. marts 2013

channie-g

Månsson skriver:

Vi har en scandia rikke mai den er super til prisen.. har aldrig haft bøvl med den

tak for svaret... den kiggede vi på da vi ventede min søn men den er desværre ikke noget for mig, da synes jeg den er super pæn... har kigget lidt på dem der hedder flip flap men liggemålene er bare ikke så store da det er kombi

Anmeld

26. marts 2013

Aabye

Jeg har en Basson Grande og nøøøøj hvor er jeg glad for den.. 

Anmeld

26. marts 2013

MIWULA

channie-g skriver:

tak for svaret... den kiggede vi på da vi ventede min søn men den er desværre ikke noget for mig, da synes jeg den er super pæn... har kigget lidt på dem der hedder flip flap men liggemålene er bare ikke så store da det er kombi

Jeg synes flip flap er en fed vogn til billige penge vi har selv haft den i en kort periode. Deres ligge mål er da 90 cm så det er da stort. En barnevogn plejer at være 95 tror jeg. 

Anmeld

26. marts 2013

lycly

Jeg ville anbefale en emmaljunga men den hører vist ikke under kategorien "ikke alt for dyr" Alternativt kan man jo købe en brugt. Synes bare det er en så lækker barnevogn

Anmeld

26. marts 2013

channie-g

Line - med 2 boblinger skriver:

Jeg har en Basson Grande og nøøøøj hvor er jeg glad for den.. 

tak for svaret, den må jeg lige ind og kigge på

Anmeld

26. marts 2013

channie-g

MIWULA skriver:

Jeg synes flip flap er en fed vogn til billige penge vi har selv haft den i en kort periode. Deres ligge mål er da 90 cm så det er da stort. En barnevogn plejer at være 95 tror jeg. 

er det kombien der er 90, for synes nemlig kun jeg kunne se den i 80-85 cm

Anmeld

26. marts 2013

channie-g

LuLy skriver:

Jeg ville anbefale en emmaljunga men den hører vist ikke under kategorien "ikke alt for dyr" Alternativt kan man jo købe en brugt. Synes bare det er en så lækker barnevogn

har bare allerede en emmaljunga i hvid læder og jeg er pisse glad for den, men synes bare jeg vil prøve noget andet og om ikke andet have en ny (uanset mærke) til lillesøster, men har bare ikke 9-11.000 til en barnevogn denne gang... og pladsen her hjemme gør også vi er nød til at have en der ikke fylder så meget, hvilket jeg synes den fra emmaljunga gør

Anmeld

26. marts 2013

MIWULA

channie-g skriver:

er det kombien der er 90, for synes nemlig kun jeg kunne se den i 80-85 cm

Ja men hva er det for en af dem du kigger på? Jeg kigger på den der hedder aston 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.