Hvornår er det de kravler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

MorDk skriver:

wow hvor vildt!!!

tja, hun skal jo følge med sin storebror ...

Da sp var her ved 3½ mdr krøb hun fremad og fandt hurtig ud af at trække sig frem i armene, med de små klistrede varme hænder på vores glatte trægulv..

Det var der sp sagde at normalen for at kravle var mellem 6 og 10 mdr., men at vi nok skulle regne med hun allerede kravlede indenda...

Vi har været til kontrol med hendes ene hofte, da hun ikke rigtig vinkler sit ene ben ordenligt - slæber på det og humper afsted. Så hun er stadig meget usikker når hun går langs ting - med gåvogn og holder os i den ene hånd. Skal til kontrol igen om 1½ mdr, så håber det er blevet bedre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

Clisolka

MorDk skriver:

Kan ikke helt huske hvornår min søn begyndte at kravle. Vores datter er 6 mdr. og er oppe på alle 4 med mellemrum og rokker frem og tilbage. Hvornår kravlede jeres?

Jeg troede aldrig Bella ville lære at kravle, men hun startede som 10 mrd 

Anmeld

26. marts 2013

Elgaard73

Her var han omkring 5 måneder, da han begyndte på det der "kommando-kravl", hvor de ligesom trækker sig frem i armene og kom også op på alle fire og rokkede... Det der rokkeri øvede han på rigtig længe, og begyndte først rigtig at kravle med fart på, omkring de 8 måneder.

Anmeld

26. marts 2013

MorTil4<3

MorDk skriver:

Kan ikke helt huske hvornår min søn begyndte at kravle. Vores datter er 6 mdr. og er oppe på alle 4 med mellemrum og rokker frem og tilbage. Hvornår kravlede jeres?

min dreng er 10 måneder og begyndte først for alvor at kravle for en lille måned siden -.

inden da lå han bare på maven og sparkede med benene for at kommer frem mens han hev med armene

Anmeld

26. marts 2013

Annette A

Min ældste søn var lige ved 6 mdr og min yngste søn var 8 mdr da de kravlede.

Anmeld

26. marts 2013

Muhmi

Silas kravlede 2 dage før han blev 6 mdr. 

Så det er vist lige oppe over med din pige, det lyder det i hvert fald til 

Anmeld

26. marts 2013

Lullaby*

Det er meget forskelligt.. Freya kravlede da hun var 5 1/2 måned

Anmeld

26. marts 2013

Frk. K

Vores dreng kravlede perfekt da han var 5 mdr og 2-3uger. Det er nok meget forskelligt.. 

Anmeld

26. marts 2013

AlberteSophie

Mor til Frederic og Freya skriver:

Normalen siger alt mellem 6 og 10 mdr...

Nogle før og nogle senere...

Freya var 5 mdr og 10 dage da hun kravlede for fulde fart, hun er 11 mdr nu her.

Hun er den ældste i mg og de andre er ½-1½ mdr yngre og der er én mere der har kravlet i 1 mdr. nu..

VILDT!

alberte på næsten 6mdr har først lige begyndt at sidde. 

Anmeld

26. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

AlberteSophie skriver:

VILDT!

alberte på næsten 6mdr har først lige begyndt at sidde. 

tja...

Kan ikke huske hvornår storebror kunne de forskellige ting, så for os virker det meget normalt agtig.

Hun udvikler sig i sit helt eget tempo, hverken efter vores eller en eller anden bog.

Og sådan er det for hvert barn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.