Hvornår er det de kravler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.911 visninger
23 svar
3 synes godt om
25. marts 2013

MorDk

Kan ikke helt huske hvornår min søn begyndte at kravle. Vores datter er 6 mdr. og er oppe på alle 4 med mellemrum og rokker frem og tilbage. Hvornår kravlede jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

DesiraeR

MorDk skriver:

Kan ikke helt huske hvornår min søn begyndte at kravle. Vores datter er 6 mdr. og er oppe på alle 4 med mellemrum og rokker frem og tilbage. Hvornår kravlede jeres?

Min datter er nu 6 måneder og har kravler lidt over den sidste måneder.

Anmeld

25. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

MorDk skriver:

Normalen siger alt mellem 6 og 10 mdr...

Nogle før og nogle senere...

Freya var 5 mdr og 10 dage da hun kravlede for fulde fart, hun er 11 mdr nu her.

Hun er den ældste i mg og de andre er ½-1½ mdr yngre og der er én mere der har kravlet i 1 mdr. nu..

Anmeld

25. marts 2013

MorDk

Mor til Frederic og Freya skriver:

Normalen siger alt mellem 6 og 10 mdr...

Nogle før og nogle senere...

Freya var 5 mdr og 10 dage da hun kravlede for fulde fart, hun er 11 mdr nu her.

Hun er den ældste i mg og de andre er ½-1½ mdr yngre og der er én mere der har kravlet i 1 mdr. nu..

wow hvor vildt!!!

Anmeld

25. marts 2013

K&S

MorDk skriver:

Anton kravlede først, da han var 10 måneder

Anmeld

25. marts 2013

nielsen80

MorDk skriver:

Min er 7 måneder og ikke i nærheden af at kravle.

Tror det er meget forskelligt, men fra 6-10 mdr er vist indenfor normalen.

Anmeld

25. marts 2013

Fenja09

MorDk skriver:

Vores datter kravlede da hun var 9 måneder, som også er gennemsnittet for at kravle ( sagde vores børnefys.) - men tror det er meget normalt at nogen starter meget tidligere, så det kan være din datter er hurtigere oppe og rundt

/Fenja

Anmeld

25. marts 2013

Maja_4000

Caroline var omkring ni måneder, men hun var oppe på alle fire fra hun var omkring seks måneder

Anmeld

25. marts 2013

Sara.

Omkring 9 mdr er gennemsnitligt
Og som alt andet er nogen hurtigere og andre langsommere...

Min datter var 7 mdr da hun kravlede.

Min søn begyndte at krybe rundt omkring 4 mdr gammel og kravlede 5 mdr gammel.

han har altid været fremme motorisk men sprogligt er har han tilgengæld vlret lidt langsommere

Anmeld

25. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er alberte 8 1/2 mdr, og hun står på alle 4 og gynger, men vi har trægulv, så hun krabler ik endnu. Tilgengæld  triller og skubber hun sig rundt overalt.

Thea var nok også ca 9 mdr inden hun kravlede ( 7 1/2 mdr korrigeret )  min venindes dreng der er 10 dage ældre, kravlede rundt overalt inden han var 6 mdr. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.