Den bedste alders forskel på søskende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken alders forskel er bedst

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

973 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. marts 2013

Majsens'Mor

Står med et spørgsmål som jeg har mange tanker omkring men med forskellige svar hver gang, så nu vil jeg spørge jer her og se hvad største delen mener..
Maja er nu fyldt 2 år og fremtiden skulle gerne vise nogle søskende og måske gerne inden for den nærsmeste fremtid.. Men hvad er den bedste alders forskel og have på de små hoveder?

- Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

TNBC

Majsens'Mor skriver:

Står med et spørgsmål som jeg har mange tanker omkring men med forskellige svar hver gang, så nu vil jeg spørge jer her og se hvad største delen mener..
Maja er nu fyldt 2 år og fremtiden skulle gerne vise nogle søskende og måske gerne inden for den nærsmeste fremtid.. Men hvad er den bedste alders forskel og have på de små hoveder?

- Malene

Der er allerede en afstemning i gang. Og alle har forskellige meninger, fordi det kommer an på hver enkel person

Anmeld

25. marts 2013

LinLin

4 år (og en uge) Det er der nemlig imellem mine drenge og det er perfekt

Anmeld

25. marts 2013

Hvem?

Majsens'Mor skriver:

- Malene

Mangler en der hedder "under 1 år"

Anmeld

25. marts 2013

B&J

den alder der passer til en selv

Anmeld

25. marts 2013

Majsens'Mor

Yurie skriver:

Der er allerede en afstemning i gang. Og alle har forskellige meninger, fordi det kommer an på hver enkel person

Ha det så jeg selvfølgelig først lige nu

Anmeld

26. marts 2013

Ellie79

Majsens'Mor skriver:

- Malene

Når mor og far er klar/overskud til en mere - her var det 4½ år og jeg elsker det - vil gerne have en nummer 3 og der vil den bedste alder være 3 år hehe af den ene grund der er vi klar igen

Anmeld

26. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Vores drenge er der 3 år imellem om de har så meget glæde af hinanden.
Min søster og jeg er der 2 år i mellem og mine forældre siger i dag at det var rigtig hårdt da vi altid var oppe og slås.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.