Blev du svimmel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2009

Misjelle

Blev heller ikke svimmel under selve fødslen, men da jeg ville i bad bagefter blev jeg meget svimmel og måtte få min mand til at komme og hive i snoren. Det skyldtes i alt fald blodtabet og vil gætte på at det er det samme under fødslen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2009

Diana...

Jeg blev ikke svimmel under men efter. Jeg skulle sådan tisse lige da jeg havet født og jeg havet jo ikke lucas i armene for han var på int. så jeg kunne jo lige gå ud og tisse inden jeg skulle der ned, så jeg rejste mig bare op og så min jdm forbi og kom løbene ind til mig at jeg skulle skynde mig os sætte mig ned for jeg var helt grøn i hoved ha ha og jeg opdaget først jeg var svimmel da jeg satte mig ned griner og var det altså lang tid efter, jeg skulle nok bare ha blivet liggende griner.

Anmeld

3. juli 2009

fitzpercy

jeg blev både voldsomt svimmel og fik meget kvalme. jeg tror det er en reaktion på smerterne og væske mangel selvom man måske drikker en del under fødslen sveder man jo voldsomt meget. eller jeggjorde ihvertfald hehe. men fik også lattergas det hjalp heller ikke på kvalmen...

Anmeld

3. juli 2009

wildcats

jeg blev lidt svimmel undervejs i forløbet men ikke mere end det kunne klares med vædske og ren ilt.. svimmelheden kan skyldes flere ting, man får ikke selv ilt nok, man drikker for lidt, har det varmt og sveder meget pga den ekstra anstrengelse det er at føde og ikke mindst kan det også skyldes blodtabet under fødslen.. mit bedste råd, lyt til din krop, træk vejret dybt helt ned i maven, drik vand/saft og spis måske lidt kiks el. chokolade, hvis det er en langvarig fødsel skal man sørge for at holde sine egne energi depoter fyldt..

Anmeld

4. juli 2009

xx

Jeg kan ikke mindes at jeg skulle have været svimmel eller dårlig under nogen af fødslerne, men jeg har så også haft nogle ret hurtige fødsler. 1. gang var nu også lidt anderledes da jeg havde næsten 40 i feber så, hvis jeg har været svimmel og dårlig der har det nok mere været pga det end selve fødslen...  

Anmeld

6. juli 2009

Knudsen

Jeg blev svimmel og følte også at det sortnede for mig en del gange under presseforløbet.
Jeg tror, at det skete, fordi jeg brugte så mange kræfter på at presse, hun skulle jo bare ud. Jeg oplevede flere gange, at jeg kunne se at jordemoderen sagde noget til mig, men jeg kunne intet høre, når jeg pressede. Jeg fik lidt druesukker og det hjalp lidt.

Janni 36+5

Anmeld

6. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg var ikke svimmel under fødslen af hverken min datter eller min søn.
Men efter jeg havde født min søn blev jeg meget svimmel og besvimede flere gange. Jeg havde dog mistet meget blod under fødslen, så det var jo nok derfor.

Anmeld

1. juli 2010

<3

Kvalme og svimmelhed kan godt hænge sammen for nogle (læs mig ) så du kan sagtens blive svimmel hvis du får kvalme af smerterne og veerne. Og det er ikke usædvanligt at få kvalme under fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.