Blev du svimmel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.425 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Stineve

Mit spørgsmål lyder på, om det er 'normalt' at blive svimmel, under fødslen? altså blev du det, eller andre du kender?.. og hvorfor bliver man det? er det pga iltmangel eller andet?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Betina88

Jeg blev ikk' svimmel under min graviditet , men jeg tror at nogle gør det , men det kommer vist an på , hvor hårdt man bli'r ramt , når man er gravid ..

Men hvorfor man bli'r det , det ved jeg så ikk' ..

Anmeld

24. juni 2009

Stineve

Betina88 skriver:

Jeg blev ikk' svimmel under min graviditet , men jeg tror at nogle gør det , men det kommer vist an på , hvor hårdt man bli'r ramt , når man er gravid ..

Men hvorfor man bli'r det , det ved jeg så ikk' ..

Jeg mente heller ikke under graviditeten men under fødslen...

Anmeld

28. juni 2009

Lone Jakobsen

jeg husker ikke at jeg har været svimmel under selve fødslen.... men efter er meget normalt.
ved mig er det fordi jeg har lav blodprocent og lavt blodtryk. når jeg så under en fødsel mister mere blod, så vil man blive svimmel.
denne gang har jm skrevet i min journal at jeg evt. skal blive på sygehuset et par dage, fordi min blodprocent er ekstra lav lige for tiden.
Lone

Anmeld

28. juni 2009

Cris

Nej det gjorde jeg ikke. Men kan det være, at man har været for træt eller for tørstig? Man hører ikke så tit, synes jeg, at man bliver svimmel under fødsel

Anmeld

28. juni 2009

Betina88

Stine Mai Larsen skriver:

Jeg mente heller ikke under graviditeten men under fødslen...

Nåå , okai .. Det ved jeg ikk' om man bli'r , men det finder jeg ud af , når tiden er inde at jeg ska' føde ..

Anmeld

28. juni 2009

Nanna1985

Svimmel.. Kan os være fordi din blodprocent er for lav.. Jeg har aldrig selv prøvet det..

Kastede kun op under mine veer..

Anmeld

28. juni 2009

LotteN

jeg blev svimmel eller hvad man nu skal kalde det.. følte jeg var ved at besvime flere gange. men aner ikke af hvad.. nok noget overanstrengelse af kroppen!

Anmeld

28. juni 2009

Lise

Kan ikke huske at jeg følte mig svimmel eller dårlig på noget tidspunkt under fødslen... jeg var bare TRÆT!!!

Anmeld

28. juni 2009

MetteT

Jeg var ikke svimmel under selve fødslen...
Men bagefter......
Jeg sku op for at se om jeg ku tisse selv (havde fået epiduralblokade, så det sku tjekkes) Og da jeg rejste mig første gang, nåede jeg ikke andet end lige op at sengen og så måtte jeg ligge igen.. Et kvarters tid efter, sku jeg forsøge igen og da nåede jeg da også ud på toilettet... Men li så snart jeg havde sat mig, måtte jeg hive i snoren og de kom farene med seng til mig.. Og jeg fik vist et mindre blackout... Var vold svimmel, summen for ørerne, hovedpine og ku ikke høre hva folk sagde... Det var vildt utydeligt...
Jeg fik lagt et kateter og 4 timer efter sku jeg op af sengen og prøve selv igen... Og der var den gal igen... Puha hvor ubehageligt... Det var simpelthen en af de værste ting ved hele forløbet... De mente at det var fordi jeg ikke rigtig havde spist og drukket i de 24 timer fødslen varede...
Så SPIS OG DRIK selvom du har ondt..!!

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.