Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MF<3 skriver:Jeg skal til jordemoder onsdag, og jeg har tænkt mig at høre om hun vil lave en hindeløsning. Hjalp det på dig/jer? - hvad skete der osv? Hvor længe efter fødte i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MF<3 skriver: Det er jo til at leve med!
Det er jo til at leve med!
ja ikk.. jeg sender et dask vestøv efter dig....
MF<3 skriver: Jeg skal til jordemoder onsdag, og jeg har tænkt mig at høre om hun vil lave en hindeløsning. Hjalp det på dig/jer? - hvad skete der osv? Hvor længe efter fødte i?
Jeg skal til jordemoder onsdag, og jeg har tænkt mig at høre om hun vil lave en hindeløsning. Hjalp det på dig/jer? - hvad skete der osv? Hvor længe efter fødte i?
fødte inden 24 timer, efter jeg fik den lavet
MF<3 skriver: Jeg nåede aldrig til jordemoder.. Tirsdag morgen startede en masse plukveer, som blev til regelmæssige veer kl.13.45, og lillemanden er født kl.04.20 . Skal nok komme med en ordentligt fødselsberetning.
Jeg nåede aldrig til jordemoder.. Tirsdag morgen startede en masse plukveer, som blev til regelmæssige veer kl.13.45, og lillemanden er født kl.04.20 . Skal nok komme med en ordentligt fødselsberetning.
Monski skriver: Jaaaaa KÆMPE KÆMPE TILLYKKE! Hvor er det dejligt at det skete helt ad sig selv
Jaaaaa KÆMPE KÆMPE TILLYKKE! Hvor er det dejligt at det skete helt ad sig selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128