Jer der har fået løsnet hinder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2013

MF<3

AnnaKJ skriver:

Begge gange har jeg født 41+4. Kun 2. gang blev jeg sat igang.
Min jm prøvede ellers så godt hun kunne at sætte mig igang via. hindeløsning, men det hjalp bare ikke

Hvorfor kommer de unger ikke bare ud til tiden. Iih altså..
Jeg har en masse plukveer idag, men slet ikke noget som gør det mindste ondt. han har det for godt derinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2013

MF<3

Månsson skriver:

Ja ret træls..

Kan jeg godt forstå det der sætten igang er ikke særlig sjovt syntes jeg

Nej, og nu hører man jo også en masse om at de der cytotec piller til igangsættelse, slet ikke er godkendt til det, men at det i virkeligheden er mavesårsmedicin. det synes jeg bare er mere skræmmende!

Anmeld

26. marts 2013

MF<3

Monski skriver:

Jeg fik løsnet hinder D. 15 december klokken 16 hos min jordemoder, og vågnede op D 16, klokken 05:14 med veer, præcis 8 timer og 10 minutter efter havde jeg født, så her hjalp det

Det er spændende hvad hun siger, du må lige komme med en Update

Ja, det skal jeg gøre. Jeg venter spændt på imorgen, jeg håber virkeligt snart der sker noget! nu er jeg 2 dage over tid, og jeg hører ikke til det tålmodige. han er en lille bandit derinde..

Anmeld

26. marts 2013

L&V

MF<3 skriver:

Nej, og nu hører man jo også en masse om at de der cytotec piller til igangsættelse, slet ikke er godkendt til det, men at det i virkeligheden er mavesårsmedicin. det synes jeg bare er mere skræmmende!

Ja helt vildt men der findes jo andre produkter også må man jo prøve og slå på at man kan få andre ting

Anmeld

26. marts 2013

AnnaK89

MF<3 skriver:

Hvorfor kommer de unger ikke bare ud til tiden. Iih altså..
Jeg har en masse plukveer idag, men slet ikke noget som gør det mindste ondt. han har det for godt derinde.

Håber snart det udvikler sig for dig

Anmeld

26. marts 2013

MF<3

AnnaKJ skriver:

Håber snart det udvikler sig for dig

Tak, det ville være dejligt.

Anmeld

26. marts 2013

MF<3

Månsson skriver:

Ja helt vildt men der findes jo andre produkter også må man jo prøve og slå på at man kan få andre ting

Ja, nu er man i det mindste forberedt. Første gang anede jeg det ikke, men kan se i mine papirer at det netop er det jeg blev sat igang med. Men uanset synes jeg bare sådan et igangsættelsesforløb er stressende. Også ville det jo klart være sjovest og gå i fødsel selv, også når/hvis man skal fortælle det til sine børn når de bliver store.

Anmeld

26. marts 2013

Lullaby*

Jeg fødte 1 uge efter, så her hjalp det ikke rigtig så meget:p
Til gengæld syntes jeg at det gjorde voldsomt ondt at få løsnet hinder

Anmeld

26. marts 2013

Elgaard73

Jeg fik løsnet hinder 40+6 og det satte desværre ikke fødslen igang, men det fik mig til at åbne mig nok til at de kunne tage vandet dagen efter (ville være blevet sat i gang under alle omstændigheder) og sætte mig i gang med ve-drop ( fødte 6 timer efter). Jeg syntes at det var en rigtig god fødsel.

Jeg var også rigtig utryg ved tanker om at skulle sættes i gang med piller, fordi at jeg havde hørt at det så ofte kunne tage dage... ( Dengang var det endnu ikke kommet frem at pillerne kunne være noget skidt)

Sender ve støv og håber at du får en skøn fødsel...(uanset hvordan den starter)

Anmeld

26. marts 2013

MorDk

Jeg fik løsnet hinder mandag og onsdag og torsdag. Her hjalp det ikke. Torsdag fik jeg også taget vandet. Jeg fik forbandet mange dumme plukveer. Ikke sjovt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.