Til jer der har fået moderkagebiopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.112 visninger
22 svar
2 synes godt om
25. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Hvor længe gik der fra i havde fået taget den til i fik svar.? Både med opringning eller sådan noget.
Fik lavet min i fredags og har ikke fået svar idag. Hun sagde hun kun ville ringe hvis det var alvorligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

ekebiv

MiichellaMalou skriver:

Hvor længe gik der fra i havde fået taget den til i fik svar.? Både med opringning eller sådan noget.
Fik lavet min i fredags og har ikke fået svar idag. Hun sagde hun kun ville ringe hvis det var alvorligt

Jeg fik min lavet en mandag morgen og hun ringede med de første svar (downs og de andre 2 kromosomfejl) onsdag formiddag. Brevet med resten af svarerne kom et par uger senere

Anmeld

25. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

ekebiv skriver:

Jeg fik min lavet en mandag morgen og hun ringede med de første svar (downs og de andre 2 kromosomfejl) onsdag formiddag. Brevet med resten af svarerne kom et par uger senere

Hende lægen sagde hun kun ville ringe hvis der var noget ellers fik jeg bare brev onsdag eller seneste lørdag. Men er noget bange for hun ringer imorgen eller onsdag.. Hun har heldigvis ikke ringet idag

Anmeld

25. marts 2013

FruK

Jeg fik den lavet mandag og vi fik brev onsdag. 

Anmeld

25. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

FruK skriver:

Jeg fik den lavet mandag og vi fik brev onsdag. 

Det var også hurtigt.

Anmeld

26. marts 2013

alonso

Jeg fik besked en uge efter, og synes vente tiden var udholdelig, heldigvis var prøverne fine, og jeg håber også edt bedste for dig.:-)

Anmeld

26. marts 2013

LMX

2 dage var de om det hurtige svar.

ca 14 dage om det lange svar.

Anmeld

26. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

LMX skriver:

2 dage var de om det hurtige svar.

ca 14 dage om det lange svar.

Puha synes det er så hårdt frygter min telefon hvert øjeblik idag. Nu har jeg ventet lørdag og søndag. Og igår ingen opringning. Så idag er slemt og har kastet op rigtig mange gange.

Anmeld

26. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

alonso skriver:

Jeg fik besked en uge efter, og synes vente tiden var udholdelig, heldigvis var prøverne fine, og jeg håber også edt bedste for dig.:-)

Taak

Anmeld

26. marts 2013

LMX

MiichellaMalou skriver:

Puha synes det er så hårdt frygter min telefon hvert øjeblik idag. Nu har jeg ventet lørdag og søndag. Og igår ingen opringning. Så idag er slemt og har kastet op rigtig mange gange.

Årh din stakkel... Men jeg tror faktisk de ville ha ringet nu hvis det var. For det hurtige svar foreligger altid efter 24 timer og så tager det jo lige en dags tid for brevet at nå frem også. Så mon ikke der ligger et fint brev i din postkasse idag når posten har været der som fortæller at den bette har helt normale kromosomer

Skal I ha kønnet at vide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.