Det ligner jo, at jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2009

oo

ha ha, Camilla, han hedder LE dildoscanner...han er fraaaaaanskmand, you know og nej, den er ikke rar, men sig at du har mega ondt og at lægen skal opføre sig ordentlig med den, for den er sgu stor og den skal graves godt rundt derinde. men bare vent til du ser en masse store og flotte æg! så blir du for alvor spændt, kan jeg love dig!!! jeg glæder mig til at høre mere imorgen og hold ud, hold ud, hold ud!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2009

Vingummien

Majastina skriver:

Jeg tror det bliver i næste uge. Vi skal ned og scannes imorgen for at se, om jeg har dannet nok æg og om de er store nok, så vi får det nok at vide imorgen tror jeg.

Jeg glæder mig bestemt ikke til mødet med los dildoscanner, når det allerede nu gør ondt at have bukser på, hvordan skal det så ikke gå, når han skal rode rundt deroppe...

Altså, hvis det er den jeg har set på sygehuset nogle gange når man var til scanning osv, så vil jeg sku også være nervøs for det gjorde ondt.

Men hæng ud, er i en god sag du skal gøre det

Håber der er en masse fine æg

Anmeld

25. juni 2009

Dictes mor

Gud hvor snyd, din er fransk, hmmm ham jeg har mødt ind til videre har været spansk, men det kunne da være fint med et lillestævne møde med en franskmand imorgen. Jeg krydser fingre for at det bliver en le og ikke en los imorgen, og så må vi håbe at franskmænd er lidt mere fintfølende, hi hi

Anmeld

25. juni 2009

Bondepigen

Majastina skriver:

Gud hvor snyd, din er fransk, hmmm ham jeg har mødt ind til videre har været spansk, men det kunne da være fint med et lillestævne møde med en franskmand imorgen. Jeg krydser fingre for at det bliver en le og ikke en los imorgen, og så må vi håbe at franskmænd er lidt mere fintfølende, hi hi

Haha, hvor er I søde Tjuhl og Majastina!!

Godt i kan grine lidt trods alt det trælse I går igennem. Håber de finder en masse gode æg, Majastina... og at der kommer et dejligt lille menneske ud af alt det du skal gennemgå!!

Anmeld

25. juni 2009

Karo

Hvor trist at det skal gøre så ondt at være i hormonbehandling. ja, du bliver nød til at spørge om hvorfor du får blodnæse af næsesprayen, for det er da ikke sjov at rende rundt med.

Krydser fingere for at der er en masse store dejlige æg klar til udtagning i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.