Det ligner jo, at jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Dictes mor

Ja æv også. Hormonerne er virkelig begyndt at vise sig nu, og det er ikke særlig sjovt. Det er tydeligt at der sker ting og sager. Min mave er konstant stor og oppustet, og det gør ondt. Jeg kan ikke passe mit tøj ordentlig, det troede jeg egentlig ikke ville ske. Jeg er meget øm på maven. Det er jo bare herligt eller ikke.
Så spekulerer jeg lidt på, om jeg måske ikke kan tåle næsesprayen, for jeg får næseblod lidt efter jeg har taget den, ikke hver eneste gang, men alligevel, og jeg har aldrig nogensinde før haft næseblod, så det tror jeg, at jeg lige vil spørge dem om på fredag, når vi skal til Skejby igen.
Hmm, træls at det skule begynde at gøre ondt og blive træls, men man kunne vel heller ikke forvente at det her ville blive en dans på roser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Vingummien

Øv øv.

Kan slet ik forstille mig hvordan det må være og skulle alt det der igennem.
Men er nok en god ide lige at høre dem ad, godt ske jeg er gået glip af et andet indlæg el noget, men hvorfor skal du tage næsespray?

Anmeld

24. juni 2009

Dictes mor

Det er bare en dek af alle de hormoner, jeg skal tage. Jeg skal tage næsespray fire gange om dagen kl. 6, 12, 18 og 23 (burde være kl. 24, men kan godt tage den lidt tidligere) og så skal jeg tage min sprøjte kl. 22. Næsesprayen sørger for at jeg ikke får en naturlig ægløsning. Den skal jo helst komme på præcis det tidspunkt (eller så tæt på som muligt), hvor æggene skal tages ud, så den er ret vigtig. De styrer simpelthen alt

Anmeld

24. juni 2009

Vingummien

Oki, er noget forvirrende noget du skal igennem, kan godt forstå du har nogen dage hvor det ik er lige sjovt

Anmeld

24. juni 2009

Dictes mor

Ja det svinger en del, men håber på flest gode dage.

Anmeld

24. juni 2009

Vingummien

Ja, ville være træls andet

Krydser fingre for det

Anmeld

24. juni 2009

Dictes mor

Tak søde

Anmeld

25. juni 2009

oo

ja den der graviditetsvom man udvikler er bare overhovedet ikke sjov! jeg har stadig min og det ser sgu ikk lige sexet ud altid
hvornår skal du have taget æg ud?

Anmeld

25. juni 2009

Lilac

Lyder  bestemt ikke sjovt, men det er jo også vildt meget du får ind, og det påvirker jo hele kroppen. Mht. næsesprayen burde du nok lige høre dem ad. Det kan da ikke passe du skal få næseblod af det...
Men jeg krydser i hvert afld alt hvad krydses kan for at det lykkedes!

Anmeld

25. juni 2009

Dictes mor

Jeg tror det bliver i næste uge. Vi skal ned og scannes imorgen for at se, om jeg har dannet nok æg og om de er store nok, så vi får det nok at vide imorgen tror jeg.

Jeg glæder mig bestemt ikke til mødet med los dildoscanner, når det allerede nu gør ondt at have bukser på, hvordan skal det så ikke gå, når han skal rode rundt deroppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.