Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg synes godt nok ikke, at det er nemt. Hm hm. Lina har de sidste par aftner været rigtig ked af det. Hun er blevet tilbudt bryst masser af gange, men skriger bare og vil ikke sutte. Jeg prøver, at tage lidt mælk ud, så det er nemmere for hende. Hun har begge aftner endt med, at få flaske - henholdsvis 125 ml og 200 ml. I eftermiddags var det samme og jeg endte med, at give hende 200 ml.
Jeg synes, at det er svært når hun bare skriger og skriger, og man ved, at det er mange timer siden, at hun har fået mad. Jeg tilbyder hende løbende, hvor hun ikke rigtig vil have.
Resten af tidspunkterne, hvor hun ikke har fået flaske har hun suttet fint - også om natten. I nat løb det fra min brysterne mens, at jeg sov (det er aldrig sket før).
Jeg ved ikke om det er det rigtige, at jeg gør. Men jeg må jo tage en beslutning ud fra, hvad der er bedst for Lina og ikke, at jeg bare vil amme. Men på den anden side, så er hun ammet fuldt i 3 måneder og det er jeg også rigtig glad for (specielt set i bagspejlet af mine amme-problemer med min søn).
Kh.
Katja

Anmeld