(marts) Flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Lina har de sidste to dage været meget urolig. Hun har spist fint - taget nogen lange ture ved brystet, men sovet noget urolig. Af mit tidligere indlæg holdt hun fest i nat. Hun har igen her til aften været urolig. Jeg har ammet hende flere gange. Hun var død træt, men kunne ikke finde ro. Nu har jeg prøvet, at give hende flaske. Hun drak 90 ml uden problemer og tog bare flasken som om hun aldrig havde gjort andet. Det gjorde mig ked af det (selvom det vigtigste er, at hun er mæt). Hun lå bare der og kiggede på mig mens, at hun guffede løs. Bagefter lagde hun sig til, at sove uden problemer. Jeg håber, at det kun er nogen gang om aften, at hun skal have lidt mad på flaske. Jeg går også til vægtkontrol med hende, da hun ikke tager det på hun skal. Jeg har ikke talt med min sp om det, men ringer til hende i morgen.

Jeg skulle bare lige have lettet mit hjerte ..

Knus Katja - Lina 3 mdr. i dag og Luka 20 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

MoarViborg

Åhh krydser da også fingre for at det kun er en gang i mellem hun helst vil have flaske, hvis du ønsker at amme fuldt ud!
Her er det lidt omvendt! Jeg synes jeg ammer konstant - måske fordi jeg ikke har så meget mælk, men ligemeget hvor meget jeg prøver, vil Maya bare ikke tage flaske (Bruger heller ikke sut)... De har sørme deres egne viljer de små vidundere
Knus herfra - og håber I får en rolig nat!

Anmeld

25. juni 2009

Mira0911

Uha, Håber virkelig det bedste for jer...

Anmeld

25. juni 2009

Mca<3

Det er hamrende ærgeligt når du nu godt ville amme hende fuldt ud ,,, Har jo selv prøvet at have den følelse  Alex fik jo også en flaske nogen gange om aftenen , den er nu droppet da det blev mindre og mindre han gad drikke af den ,,,   90 ml det var meget så det tyder på hun er sulten om aftenen .. Godt du prøvede og at hun blev glad og rolig ... Mange supplerer med en aften flaske og kun den så det er ikke tegn på din amning er ved at slutte   Håber på i får flere rolige nætter ...

Anmeld

25. juni 2009

Muffinmus

Min søn fik også flaske om aftenen, min mælk kunne ikke mætte ham.
Det er meget naturligt at ens mæk er slatten og tynd om aften, især hvis man ikke får slappet af om dagen:-)

Anmeld

25. juni 2009

MoarHvidovre

Lina sov 9 timer i nat uden, at vågne. Hun fik så til gengæld mad 3 gange indenfor 4 timer efterfølgende. Hun har været meget mere rolig i dag i forhold til de andre gange. Det kunne godt tyde på, at hun er mere mæt. Nu må vi se her til aften. Hun er ikke blevet puttet endnu. Hun ligger under sin uro i sin seng og "snakker" og virker ikke træt.

Det som er min bekymring er om den ene flaske kommer til, at tage den anden eller om hun lige pludselig vil afvise mig fremfor flasken. Jeg ved godt, at hun kun har fået 1 indtilvidere.

Der er ikke noget galt i, at give flaske. Luka fik kun flaske fra han var 5 uger, da han ikke længere ville lægge til.

Jeg er nok ikke super god til, at få slappet af i løbet af dagen. Luka er i vuggestue fra kl. 9-15 (nogen dage tidligere når Frank aflevere ham) og der er også nogen praktiske ting der skal laves, og så er det også hyggeligt. at være i mødregruppe, på cafe eller nogen andet socialt.

Kh.
Katja

P.s. tak for jeres opmuntrende ord

Anmeld

25. juni 2009

MoarHvidovre

Lina sover og hun har ingen flaske fået

Anmeld

25. juni 2009

Moar'en

KatjaBoye skriver:

Super

Anmeld

26. juni 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Super ,, Hvordan er natten gået ?

Anmeld

26. juni 2009

Mca<3

Har du tænkt på det nok bare er et apetit spring hun er i gang med ?? Det kommer jo lige omkring 3 mdr alderen igen Så er der ikke andet for end at amme og amme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.