Hormon spiral ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2013

jeanne-skat

bøllen skriver:

Skønt så heldig er jeg så ikke

Men jeg fik afvide man godt kunne tage på ligesom man kan når man er på p piller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2013

bøllen

jeanne-skat skriver:

Men jeg fik afvide man godt kunne tage på ligesom man kan når man er på p piller

Så er jeg ikke helt galt på den når jeg mistænker den

for har da aldrig taget på , på den måde før.

Anmeld

31. marts 2013

jeanne-skat

bøllen skriver:

Så er jeg ikke helt galt på den når jeg mistænker den

for har da aldrig taget på , på den måde før.

Min mor har også en hun to 5 kg på de første måneder også stoppede det igen.

Anmeld

31. marts 2013

bøllen

jeanne-skat skriver:

Min mor har også en hun to 5 kg på de første måneder også stoppede det igen.

overvejer kraftigt og få den fjernet, da jeg virkelig ikke ønsker ar tage mere på. Vejer 5-6 kg for meget i forvejen som jeg gerne skulle smide, så er grædefærdig over vægten stiger 

Anmeld

31. marts 2013

Moma

bøllen skriver:

Nu er en af bivirkninger ved hormon spiral netop vægtægning, så udelukke det helt vild jeg nu ikke.

og ja det kunne jeg da prøve, men har ALDRIG oplevet min vægt stiger sådan. Og jeg spiser altså ikke anderledes end jeg plejer , jo tænker mere over det usunde. Og prøvet at bevæge mig mere.

Ok - så har du mere styr på det end jeg. Måske du skulle vende det med din læge, for hvis du vitterligt ikke har ændret i dine kostvaner, så er det da træls, som vi siger på jysk. 

Anmeld

31. marts 2013

Moma

bøllen skriver:

Nu er en af bivirkninger ved hormon spiral netop vægtægning, så udelukke det helt vild jeg nu ikke.

og ja det kunne jeg da prøve, men har ALDRIG oplevet min vægt stiger sådan. Og jeg spiser altså ikke anderledes end jeg plejer , jo tænker mere over det usunde. Og prøvet at bevæge mig mere.

Ok - så har du mere styr på det end jeg. Måske du skulle vende det med din læge, for hvis du vitterligt ikke har ændret i dine kostvaner, så er det da træls, som vi siger på jysk. 

Anmeld

31. marts 2013

bøllen

Moma skriver:

Søgte på google over bivirkninger og der står der vægtøgning som alm bivirkninger. Jeg spiser ikke anderledes end jeg plejer , eller jo jeg har mere fokus på at spise sundt, samt bevæge mig mere ( cykel & gå ) samt træning 2 gange om ugen.

De er pisse trælst, når man i forvejen kæmper med ekstra kilo

Anmeld

31. marts 2013

jeanne-skat

bøllen skriver:

overvejer kraftigt og få den fjernet, da jeg virkelig ikke ønsker ar tage mere på. Vejer 5-6 kg for meget i forvejen som jeg gerne skulle smide, så er grædefærdig over vægten stiger 

Hvor længe har du haft den? . Håber på den bedste løsning for dig

Anmeld

1. april 2013

bøllen

jeanne-skat skriver:

Hvor længe har du haft den? . Håber på den bedste løsning for dig

Siden okt . Tak 

Anmeld

26. juli 2013

Sus81

Jeg hiver lige denne her tråd op igen.

Dette er mit første indlæg men jeg har læst mange indlæg herinde før i tiden.

Jeg har spist P-Piller siden jeg var 13-14 år grundet kraftig agne, volsomme humørsvingninger og ekstreme styrtblødninger som teen. Fik derfor Diane Mite intil jeg blev ca 20 år....var træt af at være så skide sur hele tiden så stoppede på pillen, min mens blev ulidelig og jeg blev så hormonel at jeg kunne lægge en hær ned blot med temperament...altså ulidelig at være sammen med i ca 2 md efter jeg stoppede på pillen, mødte så manden i mit liv blev gravid fik 2 drenge i 04 og 05 og forsøgte så igen og igen at få en 3. men det gik ikke...røg så på pillen igen og fik lammelser i venstre ben, hoppede af pillen igen og brugte kondom nogen tid, men det er bare ikke fedt vel ? Det er ikke det samme og det føles forkert.

Har defor for 18 dage siden fået lagt en Mirena....suk...det lort skal bare ud, jeg er ligeså pålidelig som et næsehorn med navlebrok KONSTANDT ! Har blodigt udflå og blødninger konstant forfuldt af jagende murende til stikkende svimlende mens smerter der forplanter sig som vee smerter som vi kender den et bælte der køre hen over lænden og ned i skambenet, og stikkende smerter ligesom ved ægløsning fra det ene øjeblik tl det andet og jeg er bare så træt men kan ikke sove ! Plus jeg har taget 5 kg på på kun 18 dage og jeg lever af kaffe, smøger og youghurt og lidt kød...Jeg spiser under 1200 kcal på en dag ( prøver at tabe mig og var nede på 66-67 kg inden oplægning) nu vejer jeg 71-72 og jeg har ikke frået noget som helst og heller ikke haft lyst til det, drikker godt med vand og spiser godt med frugt og grønt så nej jeg sidder ikke i sofaen og kværner en plade marabuuu eller lign. Hvis du har tentens til agne, og let ved at tage på skal du holde dig fra hormon spiral.

Som en ekstra sidegevinst har jeg fået hår 4 cm nede af inderlåret...hvilket jeg aldrig nogensinde har haft og de er som træstammer. Min skal ud i en fart jeg skal ikke tage 25 kg på og udvikle overskæg > læger er bare ikke særligt gode til at udrede deres patienter mere, utroligt vi selv skal finde løsningen på nettet...Er så skuffet og skal bare have det skidt ud i går.

Håber i andre er mere heldige end mig...men smerter, øget vægt, agne, øget kropsbehåring og dårligt humør er det der kan vendte så overvej det en ekstra gang hvis du i forvejen har lidt fedtet hud og humør svingninger og let til at tage på...du tager på af kaffe og salat ! og får bumser af det rene vand ! hvis du er som mig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.