Min eks vil ødelægge det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
5 svar
4 synes godt om
24. marts 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har snakket barn, og jeg et barn fra tidligere med min eks.

Han vil dog gøre alt for at ødelægge det, sågar sige til vores fælles barn at jeg vil have en ny baby fordi vores barn, ikke passer ind i vores nye familie - og mit barn fra tidligere er min øjesten, mit vidunder, mit guld - hele mit liv, det barn er grunden til at jeg lever og ånder.

Hvad fanden gør jeg??

Vores fælles barn er 3 1/2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

B&J

hvis du har det på skrift eller over en telefon samtale ville jeg gå i amtet for han er sku da binde gal

Anmeld

24. marts 2013

Benjamins'mor

B&J skriver:

hvis du har det på skrift eller over en telefon samtale ville jeg gå i amtet for han er sku da binde gal

Enig.

Anmeld

24. marts 2013

Lykke:)

B&J skriver:

Enig!!

Anmeld

24. marts 2013

DitteFisk

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har snakket barn, og jeg et barn fra tidligere med min eks.

Han vil dog gøre alt for at ødelægge det, sågar sige til vores fælles barn at jeg vil have en ny baby fordi vores barn, ikke passer ind i vores nye familie - og mit barn fra tidligere er min øjesten, mit vidunder, mit guld - hele mit liv, det barn er grunden til at jeg lever og ånder.

Hvad fanden gør jeg??

Vores fælles barn er 3 1/2

Ej nej nej, hvorfor vil han dog ødelægge jeres barns selvværd af sådan en latterlig grund? Kunne han virkelig nænne at få barnet til at føle sådan? Føj hvor grimt af ham  

Anmeld

24. marts 2013

Frk.S

Hvor er det synd når forældre bruger børnene som våben i deres kamp. 

Han lyder da godt nok som en ualmindeligt usympatisk fyr. Tænk sig at ville såre sit eget barn så dybt i et kluntet forsøg på at ramme dig. Fy for pokker for en stodder.

Hvad du skal gøre kan jeg ikke lige svare på. Med mindre der er en chance for at han kan tales til fonuft - at han kan se ud over sin egen egoistiske tankegang og se, at det eneste han får ud af dette, er at såre sit eget barn. 

Håber du finder ud af det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.