Hvordan reagerer du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Oj, du er god

Jeg ved ikke om jeg er god..

Men det nytter jo ikke at brænde inde med promblemerne, det bliver de jo ikke løst af hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Anonym skriver:

Hvordan reagerer du, hvis du er utilfreds med noget i dit barns vuggestue, sfo, dagpleje, børnehave?

Flytter du barnet, snakker med lederen, snakker med pædagogen på stuen, siger ikke noget...

Et det et temperament spørgsmål?

Er du generelt god at at løse problemmer?

Jeg ville snakke med henholdsvis pædagogen eller lederen, alt afhængig af den på gældende situtation..

Anmeld

24. marts 2013

Laulund87

Her skal der virkelig være mistrivsel hos min datter før jeg ville skifte børnehave.. Det er en voldsom ting at gøre..

Der er 3 pædagoger på Marias stue og jeg har bare ikke en god kemi med de 2 af dem, men det er ikke noget Maria mærker. Hun elsker børnehaven

Jeg nævner selvfølgelig hvis der er noget jeg undrer mig over/er utilfreds med, men jeg overvejer om det er noget jeg vil tage op for jeg bryder mig ikke om at "brokke mig", selvom det bliver sagt på en pæn måde

Anmeld

24. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hvordan reagerer du, hvis du er utilfreds med noget i dit barns vuggestue, sfo, dagpleje, børnehave?

Flytter du barnet, snakker med lederen, snakker med pædagogen på stuen, siger ikke noget...

Et det et temperament spørgsmål?

Er du generelt god at at løse problemmer?

Jeg taler med vedkommende - i vores tilfælde er det vores dp mor, men jeg vælger mine kampe med omhu og gider ikke bruge hverken tid eller energi på småting. Har jeg en undren så spørger jeg og synes vi har et rigtig godt samarbejde og er gode til at tage tingene løbende. Vi har altid haft en god kommunikation og taler også om andre ting end min datter.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.