Hvordan reagerer du

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
13 svar
2 synes godt om
24. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvordan reagerer du, hvis du er utilfreds med noget i dit barns vuggestue, sfo, dagpleje, børnehave?

Flytter du barnet, snakker med lederen, snakker med pædagogen på stuen, siger ikke noget...

Et det et temperament spørgsmål?

Er du generelt god at at løse problemmer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

wamse

Jeg snakker da med pædagogen

Nu kommer det også an på, hvad problemet er synes jeg, for umiddelbart synes jeg godt nok det er voldsomt, at flytte barnet, med mindre det er ret store ting man er utilfreds med

Anmeld

24. marts 2013

L&V

Anonym skriver:

Hvordan reagerer du, hvis du er utilfreds med noget i dit barns vuggestue, sfo, dagpleje, børnehave?

Flytter du barnet, snakker med lederen, snakker med pædagogen på stuen, siger ikke noget...

Jeg ville snakke med dem der ku gøre noget ved det.. Hvis det var noget på stuen ville jeg snakke med pædagogen, hvis det var noget ledelses mæssigt ville jeg gå til leder osv..

Det ville da være al for voldsomt og en smugle konfliktssky bare at flytte barnet og det ville heller ikke i de fleste tilfælde være i barnets tarv

Anmeld

24. marts 2013

Benjamins'mor

Nu har vi ikke haft problemer med denne dagpleje, hun er simpelthen så sød, og Benjamin elsker at være der.

Men hvis der var et eller andet, så ville jeg da lige tage den med hende. Det kan jo være en misforståelse.

Hans gamle dagpleje snakkede jeg ikke med, snakkede med min sp, jeg var kun 17, og hun var en k*lling! Så hun synes vi skulle skifte, og det gjorde vi.

Anmeld

24. marts 2013

Sara.

Jeg har en enkelt gang gået til en pædagog fordi der var nogle regler i min datters børnehave jeg slet ikke forstod. Først gjorde de ikke så meget, men gik så til hende igen og hun ville tage snakken ned resten af huset/ lederen.

Anmeld

24. marts 2013

Muhmi

I starten gik jeg og brændte inde med de ting jeg var utilfreds med.. Men det får man jo ikke noget ud af, så derfor er jeg istedet begyndt at sige det til dpmoren Hun er heldigvis dejligt forstående og tager det ikke personligt, hvilket jeg er super glad for, for hvis hun blev ked af at jeg har nogle behov til min søn, så ville det være svært at sige noget til hende, men hun er prof, så hun tager det i stiv arm...

OG jeg har ikke haft behov for at råbe og skrige af hende.. Tingene bliver sagt i en pæn og ordenlig tone

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

I starten gik jeg og brændte inde med de ting jeg var utilfreds med.. Men det får man jo ikke noget ud af, så derfor er jeg istedet begyndt at sige det til dpmoren Hun er heldigvis dejligt forstående og tager det ikke personligt, hvilket jeg er super glad for, for hvis hun blev ked af at jeg har nogle behov til min søn, så ville det være svært at sige noget til hende, men hun er prof, så hun tager det i stiv arm...

OG jeg har ikke haft behov for at råbe og skrige af hende.. Tingene bliver sagt i en pæn og ordenlig tone

Oj, du er god

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg snakker da med pædagogen

Nu kommer det også an på, hvad problemet er synes jeg, for umiddelbart synes jeg godt nok det er voldsomt, at flytte barnet, med mindre det er ret store ting man er utilfreds med

Enig

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

I allesammen er gode til at løse problemmer

Anmeld

24. marts 2013

Moma

Jeg kunne aldrig finde på at flytte mit barn, uden jeg har talt med pædagogerne eller evt. lederen. At flytte er barn er ikke bare lige noget, man gør, fordi man er utilfreds. Selvfølgelig ville jeg flytte mit barn, hvis mit barn ikke er trygt, og der ikke sker noget fra personalets side for at hjælpe mit barn. 

Så mit svar er, at jeg altid vil gå til personalet, hvis der skulle være noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.