Permanent make-up, bryn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2013

FrkZier

Elias2010<3 skriver:

Jeg har i 8 år tegnet mine bryn hver morgen, og nu har jeg taget en beslutning.

På fredag skal jeg have dem lavet permanent i Linses nye shop på bryggen ! Har hørt meget godt om den

hvad er jeres erfaringer med permanent makeup??

nu tænker nogen nok at det er for vildt og voldsomt, men det bestemmer man jo selv personligt skal mine bare se sådan ud : 

min søster har fået lavet permanente bryn - dog ikke i linses shop. men de er simpelthen SÅ flotte!!

jeg overvejer det MEGET kraftigt når jeg har født og ammet, er også ret træt af at tegne dem hver dag og de aldrig ens og så det ene skævt og det noget være juks når man har travlt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2013

lisbethita

Elias2010<3 skriver:

Nej nej nej

de skal hverken være sorte og fuldstændig barberede. Det er jo det mn ser fordi snak ikke ligger mærke til dem som er lavet naturlige..

mine bliver samme form, farve og hårene bliver

Nååååh....det er jeg glad for at høre. Det var altså virkeligt synd ellers. Du har meget smukke øjenbryn og også et smukt ansigt kan man godt ane, og der er altså en del der får det lavet. Synes bare det er så synd. Men jeg ser, at det du vil have lavet altså ikke er noget jeg har forstand på ¨så . Troede ellers jeg vidste alt om det, he he...

Kram

Anmeld

25. marts 2013

Swerg

lisbethita skriver:

Nååååh....det er jeg glad for at høre. Det var altså virkeligt synd ellers. Du har meget smukke øjenbryn og også et smukt ansigt kan man godt ane, og der er altså en del der får det lavet. Synes bare det er så synd. Men jeg ser, at det du vil have lavet altså ikke er noget jeg har forstand på ¨så . Troede ellers jeg vidste alt om det, he he...

Kram

Jeg bliver sgu lidt i tvivl nu. 

Tænk hvis nu at det bliver lavet forkert ig jeg får ar  

Og så lige i ansigtet 

Det skal altså overvejes lidt grundigere kan jeg mærke ..

Anmeld

25. marts 2013

Fenja09

Elias2010<3 skriver:

Jeg har i 8 år tegnet mine bryn hver morgen, og nu har jeg taget en beslutning.

På fredag skal jeg have dem lavet permanent i Linses nye shop på bryggen ! Har hørt meget godt om den

hvad er jeres erfaringer med permanent makeup??

nu tænker nogen nok at det er for vildt og voldsomt, men det bestemmer man jo selv personligt skal mine bare se sådan ud : 

Er det ikke synd at gøre når du har så flotte naturlige øjenbryn i forvejen?

Jeg tegner også mine op og synes slet ikke det tager noget tid - men jeg ved så heller ikke hvordan dine ser ud før du tegner op. Mine er meget naturlige og jeg behøver ikke rigtig rette dem fordi de har den "naturlige" bue i forvejen. Så det er kun lige for at markere dem lidt når jeg ligger farve.

Men har du lyst til at gøre det, så skal du da det - ville bare lige give mit besyv med da jeg så dit billede

/Fenja

Anmeld

25. marts 2013

lisbethita

Elias2010<3 skriver:

Jeg bliver sgu lidt i tvivl nu. 

Tænk hvis nu at det bliver lavet forkert ig jeg får ar  

Og så lige i ansigtet 

Det skal altså overvejes lidt grundigere kan jeg mærke ..

God plan

Anmeld

25. marts 2013

Mamalou

Muhmi skriver:

Orh okay, så det er ikke permanent?

Det ville jeg godt nok heller ikke turde... Tænk når man bliver gammel og hvordan det kommer til at se ud heheh

Fårk det er god humor

Til TS: har ingen erfaringer, men overvejer selv. Vil rigtig gerne se efterbilleder, hvis du vil dele

mvh. Louise 

Anmeld

26. marts 2013

Swerg

Er det ikke synd at gøre når du har så flotte naturlige øjenbryn i forvejen?

Jeg tegner også mine op og synes slet ikke det tager noget tid - men jeg ved så heller ikke hvordan dine ser ud før du tegner op. Mine er meget naturlige og jeg behøver ikke rigtig rette dem fordi de har den "naturlige" bue i forvejen. Så det er kun lige for at markere dem lidt når jeg ligger farve.

Men har du lyst til at gøre det, så skal du da det - ville bare lige give mit besyv med da jeg så dit billede

/Fenja

jeg kan godt forstå du tænker dit

men faktisk har jeg kun halvdelen af mine øjenbryn. Resten tegner jeg. mine øjenbryn er slet ikke naturlige, men sådan ser de ud jeg ville gerne have tatoverede dem sådan , i præcis den form, farve og længde. Ellers ser det alt for unaturligt ud

og det ser såååå dumt ud når mn ikke har makeup på. 

Anmeld

26. marts 2013

Fenja09

Elias2010<3 skriver:

jeg kan godt forstå du tænker dit

men faktisk har jeg kun halvdelen af mine øjenbryn. Resten tegner jeg. mine øjenbryn er slet ikke naturlige, men sådan ser de ud jeg ville gerne have tatoverede dem sådan , i præcis den form, farve og længde. Ellers ser det alt for unaturligt ud

og det ser såååå dumt ud når mn ikke har makeup på. 

Ok det er slet ikke til at se på billedet, så kan jeg måske bedre forstå hvis du går efter en mere permanent løsning. Tror heller ikke jeg ville gide tegne det meste af øjenbrynet op hver dag. Kan du ikke lade det vokse ud og så bare rette til med en pincet og lægge lidt farve for at markere dem eller skal de se ud som på billedet?

Anmeld

26. marts 2013

Maja_4000

En fra min mg har lige fået det lavet og det ser rigtig flot ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.