Permanent make-up, bryn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

o1Mutte

MorDk skriver:

Nej men til gengæld er det nemt at fjerne dem for man tager jo bare lige udenom det "malet" bryn. BUM!

Men hvis du barberede det hele af vil det jo se meget unaturligt ud!

Det sandt nok..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Swerg

o1Mutte skriver:

Hvad koster det? Jeg tegner også mine op og synes det er irriterende. Og skal du så barbare dine egne væk?

Hos linse har de en åbningspris der hedder 2000,- inkl 1. Optegning gratis.

du skal ikke barbere dine egne væk først. Hun tatovere ovenpå.

efterfølgende plukker du bare med pincet som normalt

Anmeld

24. marts 2013

Swerg

Er her slet ingen med erfaringer ??

Anmeld

24. marts 2013

Muhmi

De øjnbryn er jo også bare smukke, så det kan jeg godt forstå at du vil... Sådan Henna eller hvad?

Anmeld

24. marts 2013

Swerg

Muhmi skriver:

De øjnbryn er jo også bare smukke, så det kan jeg godt forstå at du vil... Sådan Henna eller hvad?

Tak  

nej det er tatoveret, men farven kommer ikke så langt i huden

Anmeld

24. marts 2013

lisbethita

Elias2010<3 skriver:

Jeg har i 8 år tegnet mine bryn hver morgen, og nu har jeg taget en beslutning.

På fredag skal jeg have dem lavet permanent i Linses nye shop på bryggen ! Har hørt meget godt om den

hvad er jeres erfaringer med permanent makeup??

nu tænker nogen nok at det er for vildt og voldsomt, men det bestemmer man jo selv personligt skal mine bare se sådan ud : 

Neeeeeeeeeej.....åhhh gud, du er jo bare GUDESMUK og det er bare så synd, når kvinder får dem lavet permanent. Det bliver bare -efter min mening - ikke særligt naturligt. Når jeg ser dit flotte billede, så tænker jeg bare, at du ser så smuk ud. Det ville bare være så synd.

Beklager jeg er ærlig - men det er i den bedste mening

Anmeld

24. marts 2013

Muhmi

Elias2010<3 skriver:

Tak  

nej det er tatoveret, men farven kommer ikke så langt i huden

Orh okay, så det er ikke permanent?

Det ville jeg godt nok heller ikke turde... Tænk når man bliver gammel og hvordan det kommer til at se ud heheh

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2013

lisbethita

Elias2010<3 skriver:

Jeg har i 8 år tegnet mine bryn hver morgen, og nu har jeg taget en beslutning.

På fredag skal jeg have dem lavet permanent i Linses nye shop på bryggen ! Har hørt meget godt om den

hvad er jeres erfaringer med permanent makeup??

nu tænker nogen nok at det er for vildt og voldsomt, men det bestemmer man jo selv personligt skal mine bare se sådan ud : 

p.s. Mit svar er givet ud fra, at jeg forstod det sådan, at du ville barbere hårene af og det er dét, som jeg synes er så synd. Har aldrig set det, hvor man både har fået lavet øjnebryn mens man beholder hårene. Øhm...gav det mening???

Anmeld

24. marts 2013

Swerg

lisbethita skriver:

p.s. Mit svar er givet ud fra, at jeg forstod det sådan, at du ville barbere hårene af og det er dét, som jeg synes er så synd. Har aldrig set det, hvor man både har fået lavet øjnebryn mens man beholder hårene. Øhm...gav det mening???

Nej nej nej

de skal hverken være sorte og fuldstændig barberede. Det er jo det mn ser fordi snak ikke ligger mærke til dem som er lavet naturlige..

mine bliver samme form, farve og hårene bliver

Anmeld

24. marts 2013

Swerg

Muhmi skriver:

Orh okay, så det er ikke permanent?

Det ville jeg godt nok heller ikke turde... Tænk når man bliver gammel og hvordan det kommer til at se ud heheh

Det kaldes permanent... Men det er ikke for livstid !

som jeg har skrevet længere oppe, så er det ikke noget som bliver for evigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.