Drengenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2013

Peanut

Har stemt "hvad tænker du på" 

Er ikke så meget til nogle af navnene, men Gustav er virkelig sødt. Havde på et tidspunkt to grise der hed Georg og Gustav, så jeg synes at de to navne passer vildt godt sammen  Men Georg i sig selv er et meget gammelt og ubrugt navn, så det kommer jo an på hvad man kan lide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2013

Anonym trådstarter

majba skriver:

SIGRUD
Er helt tossede med Sigurd og syntes faktisk det passer fint om man er 4 eller 20! Har haft den skønneste dreng på mit tidligere arbejde der hed Sigurd! Syntes det var underligt i starten men nu er jeg helt vild med det! 
Ellers også kan jeg godt lide Bertram & Villads 

Tak for svaret!

Jeg arbejdede for nogle år siden i en børnehave, og der havde jeg også en fantastisk lille dreng som hed Sigurd Det er sjovt som man forbinder navne med nogen man kender eller engang kendte.

tror også jeg tænkte det var synd for ham i starten, men maner vænner sig til det uvante, og nu kan han jo ikke hedde andet, og ja navnet står højt på vores liste 

Bertram er en mulighed, Villads bliver jeg aldrig "god til".

Anmeld

27. marts 2013

majba

Anonym skriver:

Tak for svaret!

Jeg arbejdede for nogle år siden i en børnehave, og der havde jeg også en fantastisk lille dreng som hed Sigurd Det er sjovt som man forbinder navne med nogen man kender eller engang kendte.

tror også jeg tænkte det var synd for ham i starten, men maner vænner sig til det uvante, og nu kan han jo ikke hedde andet, og ja navnet står højt på vores liste 

Bertram er en mulighed, Villads bliver jeg aldrig "god til".

Ja det er helt vildt! Nogle navne har man bare et NO GO på fordi man har mødt en der hedder navnet 

Men syntes helt sikkert i skal have en lille Sigurd! Hvilke navne er i ellers til, hvis jeg skulle gætte er det lidt anderledes gammel navne måske 

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

majba skriver:

Ja det er helt vildt! Nogle navne har man bare et NO GO på fordi man har mødt en der hedder navnet 

Men syntes helt sikkert i skal have en lille Sigurd! Hvilke navne er i ellers til, hvis jeg skulle gætte er det lidt anderledes gammel navne måske 

åhh, kan huske da vi skulle finde navn til Gustav. Stakkels manden min!! Arbejdede på det tidspunkt i en stor bhv/vuggestue, og han ramte ret mange af de der No-Go'er 

Men det lykkedes jo til sidst at blive enige 

Ja det er nok gamle lidt specielle navne. Synes det er for kedeligt hvis man vælger det samme som alle andre, omvendt må det heller ikke være for underligt eller noget som man altid ville skulle stave for andre. 

Vi må se hvad vi kan blive enige om, der er jo rigtig mange muligheder, men Sigurd er ihvertfald en af favoritterne 

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Har stemt "hvad tænker du på" 

Er ikke så meget til nogle af navnene, men Gustav er virkelig sødt. Havde på et tidspunkt to grise der hed Georg og Gustav, så jeg synes at de to navne passer vildt godt sammen  Men Georg i sig selv er et meget gammelt og ubrugt navn, så det kommer jo an på hvad man kan lide 

Hehe, tror vi springer let og elefant hen over Georg  Men tak for inputtet 

Anmeld

28. marts 2013

majba

Anonym skriver:

åhh, kan huske da vi skulle finde navn til Gustav. Stakkels manden min!! Arbejdede på det tidspunkt i en stor bhv/vuggestue, og han ramte ret mange af de der No-Go'er 

Men det lykkedes jo til sidst at blive enige 

Ja det er nok gamle lidt specielle navne. Synes det er for kedeligt hvis man vælger det samme som alle andre, omvendt må det heller ikke være for underligt eller noget som man altid ville skulle stave for andre. 

Vi må se hvad vi kan blive enige om, der er jo rigtig mange muligheder, men Sigurd er ihvertfald en af favoritterne 

Haha ja, det kan blive svært så 

Frygter også den dag vi skal vælge navne! Er meget aktiv som leder i en stor spejdergruppe! 

Så er Sigurd jo helt vildt god! Syntes også Ludvig som du selv foslog er godt, ellers syntes jeg også Lauge er sødt og passer godt til Gustav

Anmeld

28. marts 2013

Krussedulle

Har stemt Luis

Hvis vi får en dreng mere, så er Sigge og Louis på min ønskeliste

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

Haha ja, det kan blive svært så 

Frygter også den dag vi skal vælge navne! Er meget aktiv som leder i en stor spejdergruppe! 

Så er Sigurd jo helt vildt god! Syntes også Ludvig som du selv foslog er godt, ellers syntes jeg også Lauge er sødt og passer godt til Gustav

Ja det bliver da spændende for jer så!! 

Ludvig er også en af favoritterne, da jeg var gravid med G drømte jeg der var tvillinger på vej og at de hed Gustav og Ludvig....

Lauge er også sødt, men ikke lige "rigtigt"..

hvilke navne er du ude i hvis i får dreng/pige?

Anmeld

28. marts 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Har stemt Luis

Hvis vi får en dreng mere, så er Sigge og Louis på min ønskeliste

Sigge er også rigtig sødt!! Men tror desværre ikke jeg får faderen med på den

Anmeld

28. marts 2013

Trouble

Anonym skriver:

Endnu en navnetråd...

endnu er det lidt for sjovt, men da der er en lillebror/søster på vej, flyver tankerne hurtigt hen på navne....

evt pigenavn er på plads...

Hvis det har nogen betydning hedder storebror Gustav...

andre forslag er velkomne!! Og stem gerne på flere hvis du synes..

Tak!

Jeg kan godt lide navnene Malakias, Esaias/Esajas & Mir

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.