Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Endnu en navnetråd... endnu er det lidt for sjovt, men da der er en lillebror/søster på vej, flyver tankerne hurtigt hen på navne.... evt pigenavn er på plads... Hvis det har nogen betydning hedder storebror Gustav... andre forslag er velkomne!! Og stem gerne på flere hvis du synes.. Tak!
Endnu en navnetråd...
endnu er det lidt for sjovt, men da der er en lillebror/søster på vej, flyver tankerne hurtigt hen på navne....
evt pigenavn er på plads...
Hvis det har nogen betydning hedder storebror Gustav...
andre forslag er velkomne!! Og stem gerne på flere hvis du synes..
Tak!
Jeg synes alle navnene er SÅ fine, også Ingolf. Nu får jeg helt lyst til, at få en lille dreng.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
skrivemaskine skriver: Jeg synes alle navnene er SÅ fine, også Ingolf. Nu får jeg helt lyst til, at få en lille dreng.
Tusind Tak!!!
Jeg er også helt vild med dem!
Du må da "bare" have en dreng så!!
Jeg har stemt på Luis men kan bedre li Loui...
Tauf skriver: Har stemt Sigurd. Men ellers syntes jeg bestemt at Anton er et smukt navn som passer godt til gustav
Har stemt Sigurd. Men ellers syntes jeg bestemt at Anton er et smukt navn som passer godt til gustav
Ja det har du egentlig ret i. Men Anton er desværre allerede brugt i familien og flere gange i vennekredsen Det er svært med de kære navne.. Hmmm
emsaroto skriver: ALLE Udover Ingolf.
ALLE Udover Ingolf.
Tak for svar!!!
Alle fine navne... Men Ludvig hitter hos mig
SIGRUDEr helt tossede med Sigurd og syntes faktisk det passer fint om man er 4 eller 20! Har haft den skønneste dreng på mit tidligere arbejde der hed Sigurd! Syntes det var underligt i starten men nu er jeg helt vild med det! Ellers også kan jeg godt lide Bertram & Villads
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128