Hej allesammen på baby.dk 
Jeg er en 4 uger henne, og begyndte i går at bløde og få mens smerter, jeg ringede til vagtlægen og han sagde jeg aborterede.
han sagde så også at hvis jeg blev ved at bløde skulle jeg ringe ind, i morges da jeg vågnede blødte jeg stadig lidt så ringede ind til vagtlægen igen og fik en kvinde i røret jeg fortalte hende som jeg havde fået afvide at jeg havde aborterede og der sagde hun så '' det er ikke sikkert du har aborterede, det kan han ikke sige'' og fortalte så at hun for 15 år styrtblødte mens hun var gravid men stadig havde barnet i sig.
hun har vejledt mig til jeg skal kontakte egen læge i morgen, jeg har valgt at tage en gravidetets test og den viser at jeg stadig er gravid.
Det er planlagt gravidetet og er meget forvirret
så tænkte om der var nogen herinde der kunne vejlede mig, der muligvis selv har oplevet det.
Faren til barnet også min kæreste har bare siddet og kigget på mig være helt ude af den siden i går og kan ikke rigtig kigge mig i øjnene da jeg begyndte at bløde efter et lille skænderi, vi begge er meget forvirret og ønsker at vide hvad der er galt, så hvis der er nogen der kan hjælpe, kunne det være super dejligt.
på forhånd tak 
venlig hilsen Trine, den forvirrede.
Anmeld