Tisser børn ikke om natten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.734 visninger
22 svar
8 synes godt om
24. marts 2013

MorDk

Ja jeg undre mig altså. Nu har jeg læst i nogle debatter at børn ikke tisser om natten. En pædagog i min søn VS fortæller at børn normalt ikke tisser når de sover  Hmm... er min søn så "unormal" Han FYLDER seriøst en ble hver nat!!! Og han får altså kun noget at drikke inden sengetid og en enkelt tår om natten, hvis han vågner og beder om det.

Mit spørgsmål er:

Er det ikke normalt at børn tisser i deres ble om natten? Eller når de sover?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

FruK

Jo da... Ellers ville der vel heller ikke være problemer i at vænne dem af med natbleen. 

Jeg har aldrig hørt nogen sige at børn ikke tisser om natten. 

Anmeld

24. marts 2013

TNBC

MorDk skriver:

Ja jeg undre mig altså. Nu har jeg læst i nogle debatter at børn ikke tisser om natten. En pædagog i min søn VS fortæller at børn normalt ikke tisser når de sover  Hmm... er min søn så "unormal" Han FYLDER seriøst en ble hver nat!!! Og han får altså kun noget at drikke inden sengetid og en enkelt tår om natten, hvis han vågner og beder om det.

Mit spørgsmål er:

Er det ikke normalt at børn tisser i deres ble om natten? Eller når de sover?

Jeg tror det er forskelligt. Jeg er i en vs, og nogle gange er bleen fyldt når de har sovet, ellers skal de have fyldt bleen på de 5-10minutter de sidder og spiser frugt.

Anmeld

24. marts 2013

MorDk

Jamen jeg forstår det heller ikke? Men har snart stødt på det så mange gange at jeg snart tror jeg er ved at blive "småskør" hehe...

Så min dreng er helt "normal" ?  *S*

Anmeld

24. marts 2013

TNBC

MorDk skriver:

Jamen jeg forstår det heller ikke? Men har snart stødt på det så mange gange at jeg snart tror jeg er ved at blive "småskør" hehe...

Ja ville næsten blive nervøs hvis han ikke tissede i løbet af de hvad 12 timer han sover.. det er vel det samme med børn der tisser i sengen. Og at man altid skal på toilettet når man vågner.

Anmeld

24. marts 2013

Janni.

MorDk skriver:

Hvis din dreng er unormal på det punkt, så tror jeg der findes mange unormale børn i Danmark

Min dreng tisser også når han sover, ellers gør han det lige efter han er vågnet. Det er lidt forskelligt, men ofte når han sover.

Anmeld

24. marts 2013

MorDk

Janni. skriver:

Hvis din dreng er unormal på det punkt, så tror jeg der findes mange unormale børn i Danmark

Min dreng tisser også når han sover, ellers gør han det lige efter han er vågnet. Det er lidt forskelligt, men ofte når han sover.

Der er en bruger herinde som holder foredrag i det der med "blefri baby" og hun skrev at hendes barn ikke havde brugt ble siden hun var 6 uger gammel. De holdt hende over en potte. Så skrev hun noget med at det ikke er naturligt for børn at tisse og lave på deres mor eller der hvor de sover??? Vores datter fylder bleer imens jeg ammer hende??

Er lidt forvirret!

Anmeld

24. marts 2013

FruK

MorDk skriver:

Fuldstændig!! 

Anmeld

24. marts 2013

TNBC

MorDk skriver:

Der er en bruger herinde som holder foredrag i det der med "blefri baby" og hun skrev at hendes barn ikke havde brugt ble siden hun var 6 uger gammel. De holdt hende over en potte. Så skrev hun noget med at det ikke er naturligt for børn at tisse og lave på deres mor eller der hvor de sover??? Vores datter fylder bleer imens jeg ammer hende??

Er lidt forvirret!

De laver i bleven hvor de og hvornår de vil. Det andet er noget pjat. Når man skal, så skal man.
Hvem har ikke vågnet om natten fordi man skal tisse??
Stået med et barn, hvor man kan mærke det presser?

Anmeld

24. marts 2013

MorDk

Yurie skriver:

De laver i bleven hvor de og hvornår de vil. Det andet er noget pjat. Når man skal, så skal man.
Hvem har ikke vågnet om natten fordi man skal tisse??
Stået med et barn, hvor man kan mærke det presser?

Jeg ved ikke om jeg sys det er pjat, men det undre mig bare... Hun fortalte at hendes barn ikke har brugt ble fra hun var 6 uger.

Hende pædagogen jeg snakkede med sagde at de lod ham sove/hvile sig uden ble. Da børn normalt ik tisser mens de sover... Hmm... det undre mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.