Hvad tror i? Gravid eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Jeg vidste nok ikke rigtig hvad jeg skulle tænke, snakken om børn havde været på banen så så langt var vi min mand og jeg på daværende tidspunkt i forholdet men vi syntes det skulle vente til efter min uddannelse to år senere og vi havde så en fantasi om at vi skulle rejse til Canada og se bjørne i naturen og så skabe vores egen lille bjørneunge  Der kaldte vi hinanden for Bjørnefar og Bjørnemor  Så det var jo oplagt. Og så - ja  Sidste år var det lidt skægt at tænke på at det først var der vi ville have gjort et bp forsøg og der var han 2 år  Nu er jeg glad for at vi ikke ventede så der er plads til en nummer to på et snarligt tidspunkt  

Og så har jeg en mand der er virkelig glad for planlægning og struktur he he så vidste ikke rigtig hvordan jeg skulle præsentere ham for nyheden 

Hihi hvor sødt. Lyder da oz hyggeligt. Hvad uge testede du positiv i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hihi hvor sødt. Lyder da oz hyggeligt. Hvad uge testede du positiv i?

Ingen anelse men før uge 10  Alle de der detaljer har jeg ikke været så opmærksom omkring min graviditet eller fødsel, kun det grundlæggende og vigtigste efter min mening 

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Ingen anelse men før uge 10  Alle de der detaljer har jeg ikke været så opmærksom omkring min graviditet eller fødsel, kun det grundlæggende og vigtigste efter min mening 

Okey 

Anmeld

25. marts 2013

legetæppe

For det ønskede resultat...er selv i samme båd..ventetiden er så lang, men man er nok bare nødt til være tålmodig

Anmeld

25. marts 2013

HappyTrine

Jeg stod faktisk lidt i den sammen situation som dig bortset fra at min graviditet er planlagt

jeg tog en test da jeg ca var 2 - 3 uger henne og der slog den negativ, man siger det først kan ses i testen efter 6 - 15 dage efter befrugtning så jeg ventede yderligere 2 uger, og tog så en test igen som slog ud som positiv med det samme

så nu er jeg gravid og (6+2) henne, men med lidt blødnings problemer, desværre. og skal til en akut scanning i morgen, men nu hander det jo ikke om mig

jeg synes du skal prøve at vente 2 ugers tid også tage en igen. finger for dig!

du får lige et herfra.

- Trine

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

TrineRørvig skriver:

Jeg stod faktisk lidt i den sammen situation som dig bortset fra at min graviditet er planlagt

jeg tog en test da jeg ca var 2 - 3 uger henne og der slog den negativ, man siger det først kan ses i testen efter 6 - 15 dage efter befrugtning så jeg ventede yderligere 2 uger, og tog så en test igen som slog ud som positiv med det samme

så nu er jeg gravid og (6+2) henne, men med lidt blødnings problemer, desværre. og skal til en akut scanning i morgen, men nu hander det jo ikke om mig

jeg synes du skal prøve at vente 2 ugers tid også tage en igen. finger for dig!

du får lige et herfra.

- Trine

Det vil jeg prøve så.  Havde du os allerede symptomer der? 

Åh nej dog håber og  For alt er som det skal være. 

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

legetæppe skriver:

For det ønskede resultat...er selv i samme båd..ventetiden er så lang, men man er nok bare nødt til være tålmodig

Ja det er den. Okey hva uge er du i nu hvis du er gravid?

Anmeld

25. marts 2013

HappyTrine

Det vil jeg prøve så.  Havde du os allerede symptomer der? 

Åh nej dog håber og  For alt er som det skal være. 

jeg havde ikke symptoner som ondt i brysterne, kvalme osv.

men jeg begyndte at spise i udtide og tide i forhold til hvad jeg normal spiser, jeg endte med at sidde og spise 3 portioner mad til aften, hvor min kæreste spiste en han startede med at sige at jeg måske indbildte mig selv det, men det viste sig at jeg jo var gravid, mine symptoner som ondt i bryster, morgenkvalme er først kommet her de sidste uger , og halsbrænd i forgårs

Anmeld

25. marts 2013

Anonym trådstarter

TrineRørvig skriver:

jeg havde ikke symptoner som ondt i brysterne, kvalme osv.

men jeg begyndte at spise i udtide og tide i forhold til hvad jeg normal spiser, jeg endte med at sidde og spise 3 portioner mad til aften, hvor min kæreste spiste en han startede med at sige at jeg måske indbildte mig selv det, men det viste sig at jeg jo var gravid, mine symptoner som ondt i bryster, morgenkvalme er først kommet her de sidste uger , og halsbrænd i forgårs

Haha ej hvor sjovt. Men det var da godt du så er gravid. 

Anmeld

25. marts 2013

HappyTrine

Anonym skriver:

Haha ej hvor sjovt. Men det var da godt du så er gravid. 

både jeg og min kæreste er begge meget lykkelige, og det er det bedste der er sket for os Vi blev så os rigtige kede af det da jeg blødte her den anden dag, jeg skreg simpelthen så meget græd jeg , men det har beroliget mig at lægen siger jeg ikk behøver at have aborterede på fordi jeg bløder , og mange herinde på baby.dk har også oplevet det, så det har betryget os lidt, men nu må vi se i morgen når jeg skal til akut scanning finger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.