Hvad tror i? Gravid eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
22 svar
11 synes godt om
24. marts 2013

Anonym trådstarter

det er sådan at jeg for nylig fik ømme bryster og senere fik jeg lidt mens smerter. Dagen efter havde jeg halsbrand og nu tænker jeg om jeg måske kan være gravid. Har stadig ømmebryster nogle gange dog ikk brystvorterne. 

Jeg er anden gangs gravid hvis det er. 

Jeg er på prævention men har kommet til at fuske lidt med det et par gange.  Hov

Jeg har regnet ud jeg ville være 3+3 idag hvis det er. 

Jeg har taget teste men negativ. Hvad tror i? Nogle af jer som har prøvet det og måske var gravide? 

Ved godt det er lidt tidligt at teste. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Muhmi

Fuske hvordan?  Ja sorry det var lige det jeg bed mærke i...

Men tror da du bliver nødt til at teste for at finde ud af det... Jeg har testet positiv 3+2, så mon ikke også du kan?

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Fuske hvordan?  Ja sorry det var lige det jeg bed mærke i...

Men tror da du bliver nødt til at teste for at finde ud af det... Jeg har testet positiv 3+2, så mon ikke også du kan?

Har testet negativ.  Hehe jamen har P plaster om kommet til at sætte det for sent på denne gang.  

Anmeld

24. marts 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Har testet negativ.  Hehe jamen har P plaster om kommet til at sætte det for sent på denne gang.  

Nåårh okay.. Troede du havde fusket med at lave hul i kondomet eller lade være med at tage dine p-piller

Jamen... Det kunne jo godt lyde lidt som om der er noget, men om du bare bilder dig det ind eller om der er noget, det kan kun en test svare på

Anmeld

24. marts 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

det er sådan at jeg for nylig fik ømme bryster og senere fik jeg lidt mens smerter. Dagen efter havde jeg halsbrand og nu tænker jeg om jeg måske kan være gravid. Har stadig ømmebryster nogle gange dog ikk brystvorterne. 

Jeg er anden gangs gravid hvis det er. 

Jeg er på prævention men har kommet til at fuske lidt med det et par gange.  Hov

Jeg har regnet ud jeg ville være 3+3 idag hvis det er. 

Jeg har taget teste men negativ. Hvad tror i? Nogle af jer som har prøvet det og måske var gravide? 

Ved godt det er lidt tidligt at teste. 

Ja da jeg var gravid med min søn, fik ømme bryster og sov ikke på maven de næste 9 måneder  

For at du venter en lille, i så fald det er ønsket 

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nåårh okay.. Troede du havde fusket med at lave hul i kondomet eller lade være med at tage dine p-piller

Jamen... Det kunne jo godt lyde lidt som om der er noget, men om du bare bilder dig det ind eller om der er noget, det kan kun en test svare på

Åhh nej dog det kunne jeg aldrig finde på.  

Ja det jo lige det. Det er sku ikk nemt. det var heller ikk lige nu det skulle ske ville nu gerne ha ventet nogle måneder endnu meen hvis den er der er det self velkommen

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Ja da jeg var gravid med min søn, fik ømme bryster og sov ikke på maven de næste 9 måneder  

For at du venter en lille, i så fald det er ønsket 

Startet du på det inden du vidste du var gravid?

Anmeld

24. marts 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Startet du på det inden du vidste du var gravid?

Ja, testede godt nok inden jeg skulle til Irland på studietur men det skyldtes forsinket menstruation så ville lige checke. Jeg havde så et blondt øjeblik så da jeg kiggede på testen viste den een kraftig streg og en næsten meget usynlig streg ved siden af - og så kom jeg til den konklusion at jeg ikke var gravid  Nå men jeg tog så til Irland og fik et værelse med en der havde barn i forvejen og samme dag fik jeg ømme bryster og hun sagde : Du er HELT sikkert gravid! Ej det mente jeg nu ikke jeg var, men ville da teste når jeg kom hjem - af en eller anden grund syntes jeg ikke lige jeg ville teste positiv i Irland for det kunne jo være deres tests ikke fungerede optimalt  Amen altså!  Og jeg testede så BRAGENDE positiv da jeg kom hjem! 

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Ja, testede godt nok inden jeg skulle til Irland på studietur men det skyldtes forsinket menstruation så ville lige checke. Jeg havde så et blondt øjeblik så da jeg kiggede på testen viste den een kraftig streg og en næsten meget usynlig streg ved siden af - og så kom jeg til den konklusion at jeg ikke var gravid  Nå men jeg tog så til Irland og fik et værelse med en der havde barn i forvejen og samme dag fik jeg ømme bryster og hun sagde : Du er HELT sikkert gravid! Ej det mente jeg nu ikke jeg var, men ville da teste når jeg kom hjem - af en eller anden grund syntes jeg ikke lige jeg ville teste positiv i Irland for det kunne jo være deres tests ikke fungerede optimalt  Amen altså!  Og jeg testede så BRAGENDE positiv da jeg kom hjem! 

hihi lyder som om du ikk rigtig ville tro det var sandt. 

Anmeld

24. marts 2013

MortilElias2010

hihi lyder som om du ikk rigtig ville tro det var sandt. 

Jeg vidste nok ikke rigtig hvad jeg skulle tænke, snakken om børn havde været på banen så så langt var vi min mand og jeg på daværende tidspunkt i forholdet men vi syntes det skulle vente til efter min uddannelse to år senere og vi havde så en fantasi om at vi skulle rejse til Canada og se bjørne i naturen og så skabe vores egen lille bjørneunge  Der kaldte vi hinanden for Bjørnefar og Bjørnemor  Så det var jo oplagt. Og så - ja  Sidste år var det lidt skægt at tænke på at det først var der vi ville have gjort et bp forsøg og der var han 2 år  Nu er jeg glad for at vi ikke ventede så der er plads til en nummer to på et snarligt tidspunkt  

Og så har jeg en mand der er virkelig glad for planlægning og struktur he he så vidste ikke rigtig hvordan jeg skulle præsentere ham for nyheden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.