Update på "Er den positiv?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

Lund18

mrhl skriver:

Ja, det var så mig der stod bag den. Og kom i tanke om hvor fuldstændig åndsvagt det var at jeg har skrevet anonymt, når min profil er så anonymiseret i sig selv Så her er jeg.

Nå, updatering!
Stort set alle jer søde kvinder der svarede, sagde i godt kunne få øje på nr 2 streg, og at jeg skulle vente et par dage med næste test.
Min kæreste og jeg aftalte faktisk igår at jeg skulle tage en clearblue på onsdag. Han synes de der streg-tester er dumme! Han kan godt se stregen, men han kan simpelthen ikke få ind i hjernen at det er ok, at den anden streg ikke er ligeså tydelig som den anden! Så havde derfor købt en clearblue, og fortalt ham at jeg altså først gad bruge den, når jeg var sikker på at jeg, hvis jeg var gravid, kunne teste positivt med den, da den har været dyr.... Og det skulle så være onsdag havde vi aftalt.

Men så var det som om at min krop, da jeg vågnede for en time siden, automatisk gik hen i skuffen, pakkede testen op og tog den..........

"gravid" stod der på displayet. Måtte med mine søvninge øjne lige kigge en ekstra gang og jo sørme så! ENDELIG blev det vores tur!!!! Hvor er jeg glad
Desværre ved jeg, at bekymringerne kommer snart. Jeg mistede i september, og er panisk angst for at det skal ske igen... Men LIGE nu, skal jeg bare være glad og ubekymret Kan NÆSTEN ikke vente til min kæreste vågner så jeg kan fortælle ham det

Tillykke, vi må håbe alt går som det skal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

MorDk

TILLYKKE ♥

Anmeld

24. marts 2013

Baby2010/2013

Vil ikke gå herfra uden et stort tillykke med graviditen - syntes nu altså det er sødt at du venter til manden er vågnet, det tror jeg ikke jeg kunne. Jeg havde nok (selvfølgelig ikke med vanilje ) "kommet til" at råbe det ind i soveværelset hvorefter jeg havde hoppet op og ned i sengen 

Anmeld

24. marts 2013

mrhl

Baby2010/2013 skriver:

Vil ikke gå herfra uden et stort tillykke med graviditen - syntes nu altså det er sødt at du venter til manden er vågnet, det tror jeg ikke jeg kunne. Jeg havde nok (selvfølgelig ikke med vanilje ) "kommet til" at råbe det ind i soveværelset hvorefter jeg havde hoppet op og ned i sengen 

Ja, men han var ude og fulde sig igår, så synes han fortjente at være rigtig vågen når nu det skulle være... Og så vågnede han heller ikke sent, ellers havde jeg nok måtte vække ham :p Så havde jeg også lige tid til at binde gavebånd om testen inden jeg stak ham den
Sagde jeg havde en gave.... Og så fik han den og hans umiddelbare svar var "En graviditets test? Nå..." Så jeg måtte sige (råbe) "SE NU PÅ SKÆRMEN!!!!".... Og SÅ vågnede han ellers op, og blev glad. Så det var dejligt

Anmeld

24. marts 2013

-Sigrid-

mrhl skriver:

Ja, men han var ude og fulde sig igår, så synes han fortjente at være rigtig vågen når nu det skulle være... Og så vågnede han heller ikke sent, ellers havde jeg nok måtte vække ham :p Så havde jeg også lige tid til at binde gavebånd om testen inden jeg stak ham den
Sagde jeg havde en gave.... Og så fik han den og hans umiddelbare svar var "En graviditets test? Nå..." Så jeg måtte sige (råbe) "SE NU PÅ SKÆRMEN!!!!".... Og SÅ vågnede han ellers op, og blev glad. Så det var dejligt

Haha hvor godt!
Tillykke med "de to streger"

Min mand kunne heller ikke fatte det - så han fik mig til at tisse i en kop, og så tog han selv en test

Anmeld

24. marts 2013

Nessie

Hvor skønt, stort tillykke til jer

Anmeld

24. marts 2013

CH2012

Stort tillykke 

Anmeld

24. marts 2013

Maria-s

-Sigrid- skriver:

Haha hvor godt!
Tillykke med "de to streger"

Min mand kunne heller ikke fatte det - så han fik mig til at tisse i en kop, og så tog han selv en test

Ha ha

Anmeld

26. marts 2013

babyonboard

Tillykke med bebsen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.