Ja, det var så mig der stod bag den. Og kom i tanke om hvor fuldstændig åndsvagt det var at jeg har skrevet anonymt, når min profil er så anonymiseret i sig selv

Så her er jeg.
Nå, updatering!
Stort set alle jer søde kvinder der svarede, sagde i godt kunne få øje på nr 2 streg, og at jeg skulle vente et par dage med næste test.
Min kæreste og jeg aftalte faktisk igår at jeg skulle tage en clearblue på onsdag. Han synes de der streg-tester er dumme! Han kan godt se stregen, men han kan simpelthen ikke få ind i hjernen at det er ok, at den anden streg ikke er ligeså tydelig som den anden! Så havde derfor købt en clearblue, og fortalt ham at jeg altså først gad bruge den, når jeg var sikker på at jeg, hvis jeg var gravid, kunne teste positivt med den, da den har været dyr.... Og det skulle så være onsdag havde vi aftalt.
Men så var det som om at min krop, da jeg vågnede for en time siden, automatisk gik hen i skuffen, pakkede testen op og tog den..........

"gravid" stod der på displayet. Måtte med mine søvninge øjne lige kigge en ekstra gang og jo sørme så! ENDELIG blev det vores tur!!!! Hvor er jeg glad
Desværre ved jeg, at bekymringerne kommer snart. Jeg mistede i september, og er panisk angst for at det skal ske igen... Men LIGE nu, skal jeg bare være glad og ubekymret

Kan NÆSTEN ikke vente til min kæreste vågner så jeg kan fortælle ham det
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld