Vådservietter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2013

lucas<3

pcoramt skriver:

Det kan godt være kat det er et lidt underligt spørgsmål, men må man bruge vådservietter ved bleskiftning ? Jeg har hele tiden tænkt, ja det er jo det de er til, men så ser jeg et afsnit klovn hvor Frank får udslet efter at have brugt dem i skridtet??

Jeg tænker primært vådservietter fra Huggies (dem med en baby på pakken)

Dem bruger jeg. 

Lucas har aldrig af udslet af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

StudPsyk

lucas<3 skriver:

Dem bruger jeg. 

Lucas har aldrig af udslet af dem

Men de indeholder altså en masse skidt, som er noget lort både for menneskekroppen og miljøet - Tænk har testet dem. Jeg ville helt sikkert vælge et anden mærke fremover!

Anmeld

24. marts 2013

Eliza

Jeg bruger kun vådservietter. 

Hovedsageligt dem fra rema. Malthe har haft tynd mave i 5 dage og har i den anledning for første gang fået lidt rød mås. 

Huggies undgår jeg, da jeg engang har læst noget om hormon forstyrrende stoffer i 

Anmeld

24. marts 2013

Nessie

Da Daniel var lille brugte vi kun vand og skumklude hjemme. Ude brugte vi vådservietter, men kun dem der er svane- og astma/allergimærkede. Ingen grund til at komme til at tørre den lille fine barnenumse af med en masse kemikalier

Anmeld

24. marts 2013

EmmaKathrine

pcoramt skriver:

Det kan godt være kat det er et lidt underligt spørgsmål, men må man bruge vådservietter ved bleskiftning ? Jeg har hele tiden tænkt, ja det er jo det de er til, men så ser jeg et afsnit klovn hvor Frank får udslet efter at have brugt dem i skridtet??

Jeg tænker primært vådservietter fra Huggies (dem med en baby på pakken)

Der er et stof i de der Huggies vådservietter som ikke er godt for babys hud! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.