Vådservietter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.317 visninger
14 svar
2 synes godt om
24. marts 2013

pcoramt

Det kan godt være kat det er et lidt underligt spørgsmål, men må man bruge vådservietter ved bleskiftning ? Jeg har hele tiden tænkt, ja det er jo det de er til, men så ser jeg et afsnit klovn hvor Frank får udslet efter at have brugt dem i skridtet??

Jeg tænker primært vådservietter fra Huggies (dem med en baby på pakken)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2013

Mette Nexø

Jeg har stort set aldrig brugt andet, og min datter har ikke taget skade. Bruger dem fra Rema de er svanemærket

Anmeld

24. marts 2013

LMX

Jeg bruger dem dagligt, men kun dem som er svane og astma og allergi mærkede. Det er dem fra Huggies ikke.

Anmeld

24. marts 2013

pcoramt

pcoramt skriver:

Det kan godt være kat det er et lidt underligt spørgsmål, men må man bruge vådservietter ved bleskiftning ? Jeg har hele tiden tænkt, ja det er jo det de er til, men så ser jeg et afsnit klovn hvor Frank får udslet efter at have brugt dem i skridtet??

Super tak for svar det var mere fordi vi var blevet tilbudt at købe 50 pakker til kun 4 kr. Pr pakke

Tror da jeg vil prøve dem fra rema1000 af

Anmeld

24. marts 2013

StudPsyk

pcoramt skriver:

Ja, men spring langt hen over det mærke du nævner!! Tror nok det var tænk der testede, og de indeholdt alt mulig skidt og møg :-(

Anmeld

24. marts 2013

Noahmor

pcoramt skriver:

Super tak for svar det var mere fordi vi var blevet tilbudt at købe 50 pakker til kun 4 kr. Pr pakke

Tror da jeg vil prøve dem fra rema1000 af

Dem fra Huggies tabte stort i kTænks test af vådservietter, så dem ville jeg ikke købe, hvis jeg var dig. De indeholder forskellige stoffer. Vi bruger dem fra Rema, de vandt testen. 

Anmeld

24. marts 2013

pcoramt

Tak for svar dejligt man lige kan finde nogle gode råd her inde

Anmeld

24. marts 2013

LSM

pcoramt skriver:

Vi har en enkelt gang brugt Huggies til vores søn, han fik simpelthen så rød numse af dem, men det er jo ikke så mærkeligt nu flere siger der er alt mulig i dem, det vidste jeg ikke

Nu bruger vi dem fra rema, de er super og billige

Anmeld

24. marts 2013

MetteS81

Vi bruger dem fra Føtex...nogen der ved noget om dem? Altså om de er bedre/dårligere end andet?

Anmeld

24. marts 2013

Kidztown

Jeg bruger kun vådservitter, når jeg ikke er hjemme.

Ellers bruger jeg skumklude og vand fra hanen. . Har ikke så meget fidus til våd servitter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.