hvor mærker man veer og kan man være i tvivl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

Masig

Mine veer startede som sådan nogle mens lignende smerter og dem havde jeg haft on/off hele graviditeten, så anede ikke det var veer... De startede dagen før jeg fødte, og det var først om formiddagen den dag jeg fødte at det gik op for mig at fødslen var gået igang... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Jeg mærkede ikke mine veer, oplevede egentlig bare at min livmoder spændte på en anden måde end når jeg havde plukkeveer.
Det var en mavefornemmelse som fik mig til at kontakte fødegangen og jeg var så 7 cm med ankomst.

Mærkede du noget i underlivet?

Anmeld

23. marts 2013

anynom

Anonym skriver:

Mærkede du noget i underlivet?

Nej, det var bare en anden følelse end ved plukkeveer, det er meget svært at forklare
Men vil sige, at en fornemmelse kommer man langt med - hvis man tror at der er noget galt eller at noget er anderledes, så skal man reagere på det. Det siger min erfaring i hvert fald mig

Anmeld

23. marts 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

sagtens...

anede ikke det var rigtige veer førend jeg var på hospitalet fordi de ville berolige mig med en strimmel(som de kalder det) fordi jeg følte ikke han hoppede så meget rundt som han plejede at gøre...

var 6 cm åben da jeg kom derop fandt de ud af... fik pænt af vide at jeg skulle blive der så var glad for vi lige spiste og tørrede vasketøjet færdigt inden vi kørte

Anmeld

23. marts 2013

VIPpigen

Jeg var meget i tvivl. Så jeg gik med veer i 7 timer eller sådan noget før jeg vidste det var det. Var også kun 35+1, så jeg var total lost, jeg skulle jo ikke føde endnu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.