Fra viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Gaia

Hejsa

Jeg bor også i Viborg Er flyttet hertil i slut. Okt. Kommer ellers fra Odense. Kunne da vældig godt tænke mig at lære nogle mennesker at kende herfra Viborg, da jeg som sagt stadig er ny i byen og ikke rigtig kender nogle endnu

Mig og min forlovede venter vores første barn, en pige, den. 6 April Nåja og så er jeg 28 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

VNB

Bor også i viborg, har dog ingen børn endnu. Er igang med IVF behandling i Skive.

Hyggeligt at vi er så mange viborgensere (for det hedder det nemlig ja ) herinde!

Knus Vinni.  

Anmeld

16. februar 2010

VNB

mifune skriver:

Hei, jeg bor i Viborg de neste to år hvor jeg studerer ved Animationsverkstedet. Jeg er norsk, og vi er godt i gang med at forsøge få en lille. Jeg har dessverre måttet abortere to gange siden november sidste år, og skal igang med fertilitetsbehandling i Skive i oktober. Så måske har jeg sådan en bette en til neste år...håbe håbe:-)

Gælder også her, at du endelig må sige til hvis du har brug for en snak  Er selv igang med IVF behandling i Skive, og venter svar engang i marts om behandlingen har båret frugt. Spændende!  Så ved også lidt om hvilke tanker og følelser man går med, især i ventetiden, som kan føles UTROLIG lang... Men de er rigtig søde i Skive

Knus Vinni.

Anmeld

21. marts 2010

Radisemus

Hejsa.. Jeg er også fra viboeg... er 28 og har en søn på 20 mdr... vil godt have en mere.....

Randi

Anmeld

21. marts 2010

Valle81

Hejsa:0)

Jeg bor også i Viborg, nær Bilka.

bor sammen med min kæreste, min datter på 6, min bonussøn på 4 år som er her hver anden weekend.

Vi venter vores første fælles barn, havde termin 15/03-2010, men er nu en uge over tid:0)

Christina

40+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.