Fra viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.365 visninger
24 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

aniandr

hej herinde. Jeg er 34 år og bor i viborg. har et barn i forvejen. Andre herinde der går og venter på at skulle have en bette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

Dictes mor

Hejsa,
Jeg er fra Viborg og gravid. Jeg har dog ikke nogen børn i forvejen
Hyggeligt med en hjemmefra

Knus Camilla

Anmeld

13. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

hejsa er 19 og bor i Viborg (nær Viborg)
har lille Astrid på 4 mdr, så bette er hun da endnu

Anmeld

23. september 2009

mifune

Hei, jeg bor i Viborg de neste to år hvor jeg studerer ved Animationsverkstedet. Jeg er norsk, og vi er godt i gang med at forsøge få en lille. Jeg har dessverre måttet abortere to gange siden november sidste år, og skal igang med fertilitetsbehandling i Skive i oktober. Så måske har jeg sådan en bette en til neste år...håbe håbe:-)

Anmeld

23. september 2009

Dictes mor

mifune skriver:

Hei, jeg bor i Viborg de neste to år hvor jeg studerer ved Animationsverkstedet. Jeg er norsk, og vi er godt i gang med at forsøge få en lille. Jeg har dessverre måttet abortere to gange siden november sidste år, og skal igang med fertilitetsbehandling i Skive i oktober. Så måske har jeg sådan en bette en til neste år...håbe håbe:-)

Hejsa,
Og velkommen til Viborg! Jeg har selv været igennem fertilitetsbehandlingerne, så ved hvordan det er, så hvis du har behov for nogen at snakke med osv. så siger du endelig bare til. Det kan godt være en hård omgang især, hvis man ikke har nogen at snakke med

Anmeld

23. september 2009

Joan ( Smallie )

Er også fra viborg eller lige omkring jeg har Niels fra juli 07 og Anne fra feb 09 helt lille er hun ikke mere.

Joan

Anmeld

23. september 2009

netdaddy

Melder også lige min tilstedeværelse i Viborg - min hustru og jeg har "lille" Luka på snart 13 måneder (august 2008).

Anmeld

23. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Velkommen til - håber at du bliver glad for at være her

Jeg bor også i Viborg, er 33 og har tre børn.

Mvh
Karoline, redaktør på baby.dk

Anmeld

26. september 2009

Ioanna

Vi bor også i Viborg. Har Sebastian på knap 3 år og Jeppe på 7 mdr.

Anmeld

26. september 2009

MoarViborg

Også Viborgenser (Hedder det ikke sådan??) Har Maya på 6 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.