Hvad sker der!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

AlberteSophie

Mettefpigen skriver:

Det kan ske mange gange... Her sov han max 6-7 timer i døgnet de første 6 måneder.... Der er flere tigerspring det første år, de får tænder og kan blive syge...

Hun er ved at få tænder det er sten sikkert! Sikke en savle unge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Faith

Tigerspring!!!!

Anmeld

23. marts 2013

Tulle28

AlberteSophie skriver:

Ja, har været inde og læse om det på Google, puha det passer jo lige præcis med den måde hun opfører sig på. 

Gud, hvor er hun strid. 

Sikke nogen prøver man bliver sat ud for. Tak for dit svar

Uuuh så bare vent til hun kommer i trodsalderen

Anmeld

23. marts 2013

AlberteSophie

Faith skriver:

Tigerspring!!!!

det er noget fanden har skabt 

Anmeld

23. marts 2013

AlberteSophie

Tulle28 skriver:

Uuuh så bare vent til hun kommer i trodsalderen

Hehe, til den tid er hun fars pige

Anmeld

23. marts 2013

Isaac's mor

AlberteSophie skriver:

Årh, hvor er det hård

min datter har altid været god til at sove. (hun er snart 6mdr)

sådan har det set ud :

vågner kl 7.00 

sover igen 8-9

våfner 10-11

sover 13.30-14.30 

vågner 15-16

sover til natten kl 20 og vågner imellem 1 og 2 gange 

NU SER DET SÅDAN HER UD :

vågner 5-6

sover 8-9

og sover HØJST 30 min af gangen, jeg gør ALT for at hun skal sive videre men hun er lys vågn sådan kører det hele dagen. hun sover stadig til natten kl 20 og vågner MAX 3 gange.

- er det normalt at de laver Ændre søvnvaner så meget?  Og hvad pokker kan jeg gøre?

ps hun er begyndt på skemad, og får det tre gange dagligt, + afføringen er iorden, hun virker heller ikke som en med ondt i maven.

hjææælp 

Jeg fik ikke søvn fra min søn var 6-9 mån.. (vågnede 6-10 gange om natten, vågnede halv 5-5:30 HVER DAG (nogen dage tidligere), sov højst en time til lur (1-2 gange i løbet af en dag))
Han er først begyndt at sove ordentlig igen nu... Det er meget hårdt, men som altid bare en periode.. så pyha for den da! Vil indrømme jeg stadig ikke er kommet mig, håber på at blive en frisk mor igen snart!!
Og  for dit barns periode ikke vare lige så længe som her, for man er laaaangt fra sig selv, mere end zombie faktisk :O
MEN MEN MEN man klare den jo altid og ligegyldig hvad smiler og griner man hver dag med sit barn, derfor klare man sig igennem det alligevel, vi elsker jo de små banditter  

herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.