AlberteSophie skriver:
Årh, hvor er det hård 
min datter har altid været god til at sove. (hun er snart 6mdr)
sådan har det set ud :
vågner kl 7.00
sover igen 8-9
våfner 10-11
sover 13.30-14.30
vågner 15-16
sover til natten kl 20 og vågner imellem 1 og 2 gange
NU SER DET SÅDAN HER UD :
vågner 5-6
sover 8-9
og sover HØJST 30 min af gangen, jeg gør ALT for at hun skal sive videre men hun er lys vågn
sådan kører det hele dagen. hun sover stadig til natten kl 20 og vågner MAX 3 gange.
- er det normalt at de laver Ændre søvnvaner så meget? Og hvad pokker kan jeg gøre?
ps hun er begyndt på skemad, og får det tre gange dagligt, + afføringen er iorden, hun virker heller ikke som en med ondt i maven.
hjææælp
Jeg fik ikke søvn fra min søn var 6-9 mån.. (vågnede 6-10 gange om natten, vågnede halv 5-5:30 HVER DAG (nogen dage tidligere), sov højst en time til lur (1-2 gange i løbet af en dag))
Han er først begyndt at sove ordentlig igen nu... Det er meget hårdt, men som altid bare en periode.. så pyha for den da! Vil indrømme jeg stadig ikke er kommet mig, håber på at blive en frisk mor igen snart!!
Og
for dit barns periode ikke vare lige så længe som her, for man er laaaangt fra sig selv, mere end zombie faktisk :O
MEN MEN MEN man klare den jo altid og ligegyldig hvad smiler og griner man hver dag med sit barn, derfor klare man sig igennem det alligevel, vi elsker jo de små banditter
herfra
Anmeld