Hvad sker der!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
15 svar
3 synes godt om
23. marts 2013

AlberteSophie

Årh, hvor er det hård

min datter har altid været god til at sove. (hun er snart 6mdr)

sådan har det set ud :

vågner kl 7.00 

sover igen 8-9

våfner 10-11

sover 13.30-14.30 

vågner 15-16

sover til natten kl 20 og vågner imellem 1 og 2 gange 

NU SER DET SÅDAN HER UD :

vågner 5-6

sover 8-9

og sover HØJST 30 min af gangen, jeg gør ALT for at hun skal sive videre men hun er lys vågn sådan kører det hele dagen. hun sover stadig til natten kl 20 og vågner MAX 3 gange.

- er det normalt at de laver Ændre søvnvaner så meget?  Og hvad pokker kan jeg gøre?

ps hun er begyndt på skemad, og får det tre gange dagligt, + afføringen er iorden, hun virker heller ikke som en med ondt i maven.

hjææælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

katrine26

Hun er i fuld gang med et tigerspring, min søn gjorde der samme hvergang han var i tigerspring gik det ud over hans søvn. Selvom der kan være en hård omgang så må bare tage der roligt og vente til det er over. Katrine26. 

Anmeld

23. marts 2013

AlberteSophie

katrine26 skriver:

Hun er i fuld gang med et tigerspring, min søn gjorde der samme hvergang han var i tigerspring gik det ud over hans søvn. Selvom der kan være en hård omgang så må bare tage der roligt og vente til det er over. Katrine26. 

Er der et tigerspring lige der? 

Anmeld

23. marts 2013

katrine26

Ja det tror jeg passer meget godt. Katrine26. 

Anmeld

23. marts 2013

AlberteSophie

katrine26 skriver:

Ja det tror jeg passer meget godt. Katrine26. 

Øv for den da  

tusind tak for svar.

Anmeld

23. marts 2013

LilleChelle

Min sp siger det er fordi de bearbejder alle de indtryk de får i løbet af dagen. Og at de derfor sover mere uroligt og vågner meget oftere. 

- Her ser det lige sådan ud. Han har dog aldrig været god til at sove i løbet af dagen, men har de første 2,5-3 måneder sover 5-7,5 time i streg om natten, for at vågne og få mad og sove 3-7 timer igen. 

Nu sover han fra ca. kl. 9-10 stykker om aftenen, til kl. 7-8 stykker om morgenen, og der har han været vågen mellem 2 og 5 gange .. 

Så, så længe vi har gjort alt for at få dem mætte i løbet af dagen (3 måltider skemad), så kan vi ikke gøre andet end at tage kampen op med dem og 'tvinge' dem til at sove videre ved at hjælpe dem i søvn igen. 

Men for pokker hvor er det hårdt. 

Anmeld

23. marts 2013

AlberteSophie

LilleChelle skriver:

Min sp siger det er fordi de bearbejder alle de indtryk de får i løbet af dagen. Og at de derfor sover mere uroligt og vågner meget oftere. 

- Her ser det lige sådan ud. Han har dog aldrig været god til at sove i løbet af dagen, men har de første 2,5-3 måneder sover 5-7,5 time i streg om natten, for at vågne og få mad og sove 3-7 timer igen. 

Nu sover han fra ca. kl. 9-10 stykker om aftenen, til kl. 7-8 stykker om morgenen, og der har han været vågen mellem 2 og 5 gange .. 

Så, så længe vi har gjort alt for at få dem mætte i løbet af dagen (3 måltider skemad), så kan vi ikke gøre andet end at tage kampen op med dem og 'tvinge' dem til at sove videre ved at hjælpe dem i søvn igen. 

Men for pokker hvor er det hårdt. 

Jeg har aldrig prøvet noget der er hårdere

Anmeld

23. marts 2013

Tulle28

Der er jo noget der hedder 26 ugers spring, mon ikke det er det, I er ramlet ind i?

Min datter er 6,5 mdr. og hendes søvn er også lidt bøvlet i øjeblikket... Idag har hun sovet 2 timer fra kl. 06.00 til kl. 18.00. Og hun sover sten sikkert ikke igennem

Men ellers vil jeg sige (hvis din datter er som de fleste): væn dig til det! Lige som man tror at NU er rytmen der, så sker der et eller andet som gør at den ikke er der alligevel

Anmeld

23. marts 2013

AlberteSophie

Tulle28 skriver:

Der er jo noget der hedder 26 ugers spring, mon ikke det er det, I er ramlet ind i?

Min datter er 6,5 mdr. og hendes søvn er også lidt bøvlet i øjeblikket... Idag har hun sovet 2 timer fra kl. 06.00 til kl. 18.00. Og hun sover sten sikkert ikke igennem

Men ellers vil jeg sige (hvis din datter er som de fleste): væn dig til det! Lige som man tror at NU er rytmen der, så sker der et eller andet som gør at den ikke er der alligevel

Ja, har været inde og læse om det på Google, puha det passer jo lige præcis med den måde hun opfører sig på. 

Gud, hvor er hun strid. 

Sikke nogen prøver man bliver sat ud for. Tak for dit svar

Anmeld

23. marts 2013

Mettefpigen

Det kan ske mange gange... Her sov han max 6-7 timer i døgnet de første 6 måneder.... Der er flere tigerspring det første år, de får tænder og kan blive syge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.