Nysgerrig om hvor aktive jeres mænd var? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad lavede jeres mænd under fødslen ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.332 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. marts 2013

baby012

Altså,  synes der er MEGET stor forskel på hvor aktive de her fædre er under fødslerne, og hvordan de reagere på denne store oplevelse, og om de overhoved er med..  

så tænkte det kunne være sjovt med en afstemning.. 

Jeg kan lægge ud : 

min mand tog imod, og klippede navlesnoren .. Derudover kyssede og beroligende han, samt masserede mit læn under veerne.. 

(Flere svar tilladt) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Jibbe

Alt det gode han beroligende, nussede, hentede vand, klippede navlestrengen - ved nr 2 og snakkede til mig. Han er verdens bedste fødselshjælpee!

Anmeld

23. marts 2013

Frk. Himmelblå

Min mand ville gerne nusse, massere, hold e i hånd. På et tidspunkt langede jeg ham en på lampen. 

Så holdt han lidt igen med det...

Anmeld

23. marts 2013

Isabella_mor

Min var rolig og fattet. Og så var han selvfølgelig bekymret for mig. Men da vores lillemand kom ud til os  smilte han og var ovenud lykkelig. Han behøvede ikke at hente noget det ordnede de på fødegangen. Også var han utrolig støttende og kærlig. Sørgede for at holde mig oprejst når vi var ude og gå. Han var skøn.

Anmeld

23. marts 2013

AlberteSophie

Årh min kæreste var alt hvad keg behøvede!

det var AKS, han nået lige at komme inden de gik i "krig". 

Anmeld

23. marts 2013

Mother-love

Nu fik jeg pks. Men min var rolig og fattet, viste mig Isabella, klippede navlesnoren, nussede og den slags.

Anmeld

23. marts 2013

EnGodMor

He he 

Jeg kan ikke huske alle de svare, men min mand udfyldte stort set alle sammen

Anmeld

23. marts 2013

B&J

klippede navlesnoren

hentede saft

gav mig massage og nussede mig på ryggen

han snakkede til mig stille og roligt, men kan ikke huske det fik det at vide af min mor.

han græd da daniel kom til verden

han kyssede mig også

han var rolig og var der hele tiden

Anmeld

23. marts 2013

Benjamins'mor

Han snakkede til mig. Det var sådan set det, det var min mor der hentede noget at drikke, både klude og hende der klippede navlestregen.

Anmeld

23. marts 2013

Fuglemor

Min mand var rolig og fattet, beroligende og hentede vand. Han var lige som han skulle være. Han måtte dog ikke røre mig så han masserede ikke eller noget. Jordemoder ville også gerne massere men kunne ikke have nogen rørte mig.

desværre fik han ikke lov til at klippe navlestrengen da den var for kort, og den lille sagde ikke noget da hun kom ud. Så de klippede og skyndte sig at tage hende på varmebordet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.