Den første gang sov min mand mens jeg havde veer, indtil jeg kom bragene ind i soveværelset og vækkede ham og sagde jeg ikke kunne mere. Han forslog at vi skulle ringe til fødegangen og dette afviste jeg. Var helt sikker på der var langt igen. Han valgte heldigvis at ringe og sagde nu køre vi. Var 9 cm åben da vi kom på hospitalet.
Mens jeg blev klar til at presse sad han og snakkede med jordemoderen.
Mens jeg pressede stod han ved min side og holdt mig i hånden. Han blev desværre dårlig lige da vores datter var kommet ud, så han måtte lige over og ligge.
Jeg var ret bekymret for hvordan han skulle klare det, så jeg spurgte flere gange mens jeg pressede om han var ok

Anden gang var han på arbejde da veerne startede. Jeg ringede til ham en time inden han havde fri og sagde han skulle komme lige hjem fra arbejde. Inden han kom hjem nåede jeg og ringe 10 gange og for at sige han skulle skynde sig. Han trådte lige ind af døren og så kørte vi på hospitalet og 14 min efter vi ankom på hospitalet lå jeg ned vores søn i armene 3 timer efter første ve.
Der var ingen af os der græd. Vi var nok mere i chok over at det gik så hurtigt, specielt 2 gang. Men dagene efter tudet jeg flere gange af lykke.
Anmeld