Kagerne til min mors fødselsdag i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
14 svar
5 synes godt om
22. marts 2013

Lilje82

Og jeg er på ingen måder tilfreds, alt gik bare galt  Og måtte til sidst opgive at sætte tekst på. 

Men nu er de færdige og bliver desværre ikke bedre.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Monski

Lilje82 skriver:

Og jeg er på ingen måder tilfreds, alt gik bare galt  Og måtte til sidst opgive at sætte tekst på. 

Men nu er de færdige og bliver desværre ikke bedre.

Jeg synes de er super flotte!

Anmeld

22. marts 2013

birthee

Jeg synes de er flotte! Hvad er gået galt?

Anmeld

22. marts 2013

Lilje82

Monski skriver:

Jeg synes de er super flotte!

Tak 

Anmeld

22. marts 2013

Lilje82

birthee skriver:

Jeg synes de er flotte! Hvad er gået galt?

Tak, fondant er ødelagt flere steder på siden og på den ene også på toppen, men det fik jeg dækket med pyntet. 

Fondanten ville ikke slippe mine udstikker, da jeg skulle lave teksten lige meget, hvad jeg gjorde.

Anmeld

22. marts 2013

birthee

Lilje82 skriver:

Tak, fondant er ødelagt flere steder på siden og på den ene også på toppen, men det fik jeg dækket med pyntet. 

Fondanten ville ikke slippe mine udstikker, da jeg skulle lave teksten lige meget, hvad jeg gjorde.

Det er da også bare træls... Jeg skal lave min første kage med fondant i næste uge, er spændt på om jeg kan finde ud af... Men kender godt det der med at ting ikke altid lykkedes, og det er altid når det er vigtigt...

Anmeld

22. marts 2013

N1

Lilje82 skriver:

en tur i fryseren med udstikkeren så skulle det være nemmere at få fondanten ud.

Anmeld

22. marts 2013

Lilje82

birthee skriver:

Det er da også bare træls... Jeg skal lave min første kage med fondant i næste uge, er spændt på om jeg kan finde ud af... Men kender godt det der med at ting ikke altid lykkedes, og det er altid når det er vigtigt...

Ja, sådan er det altid :-)

Held og lykke med din kage :-)

Anmeld

22. marts 2013

Lilje82

N1 skriver:

en tur i fryseren med udstikkeren så skulle det være nemmere at få fondanten ud.

Tak, det må jeg huske at prøve næste gang :-) 

Anmeld

22. marts 2013

Lilje82

N1 skriver:

Tak, det må jeg huske at prøve næste gang :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.