Engangs ammeindlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

VIPpigen

Jeg siger uld/silke. Jeg brugte i lidt over en måned engangs indlæg, men blev ved med at bøvle med meget ømme brystvorter. Så skiftede jeg til uld/silke, og det var simpelthen fantastisk. 

Og jeg gik så i over 2 måneder med sprækkede brystvorter også, og tudede til sidst under hver amning, indtil jeg havde været ved vagtlæge, og en i min mødergruppe foreslog brandsårsplaster... Det rigtige creme til helingen, og brandsårsplaster, nøj det redede mig fra at droppe amning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

M (:

simone_jacobsen skriver:

Ej så må jeg da lige anbefale til Pantothenol salve, det er guld værd også til røde barnenumser osv.

Er det det samme som lansinoh?

Anmeld

22. marts 2013

simone_jacobsen

M (: skriver:

Er det det samme som lansinoh?

Det tror jeg ikke det er ??

Jeg havde hul på mine vorter og det tog en dag med den creme og så var det væk!!

Anmeld

22. marts 2013

M (:

simone_jacobsen skriver:

Det tror jeg ikke det er ??

Jeg havde hul på mine vorter og det tog en dag med den creme og så var det væk!!

Wow det lyder effektivt!

Anmeld

22. marts 2013

simone_jacobsen

Wow det lyder effektivt!

Det er også super effektivt. Vi bruger det også til tattoveringer herhjemme og det fungere bare..
Mht. brystvorterne suttede han hul igen, men så bare på med cremen og det hjalp og dulmede virkelig godt!! Og det er faktisk også det eneste der har kunne fjerne vores søns røde numse - han fik en virkelig slemt tur med rød rumpe hvor det var huller og det lægen anbefalede virkede ikke særlig godt, men den salve gjorde at det var væk dagen efter!

Anmeld

22. marts 2013

Muhmi

Jeg bruger dem fra Änglamark, de er tynde og de holder mig tør, jeg synes de er super

Anmeld

22. marts 2013

morlinen

Jeg bruger Natusans. Da jeg havde sår de første 2 mdr, var det dem sårene hang mindst fast i. Jeg kunne ikke nøjes med uld, for de holdt mig ikke tør, så min løsning er uld/silke med Natusan indlæg inden i...

Anmeld

22. marts 2013

morlinen

Jeg bruger kun uldammeindlæg, da engangsindlæggene river mine brystvorter i stykker pga. plasticmembranen

Hos mig var Natusans indlæg ok ift. at sårene ikke skulle hænge for meget i. - Hvis du får problemer med at uld ikke er nok

Mht.  sårene så døjede jeg også rigtig meget med det. Havde konstant sår de første 2 mdr, med svamp og stafolykokker. Jeg oplevede at en variation mellem E-vitamin salve og clorhexidincreme hjalp. Brugte dem måske ca. hver anden gang hver.

Anmeld

22. marts 2013

Mor010711

Natusan var også en succes her. 

De blev siddende hvor de skulle og så holdt de tæt.

Og så vil jeg også fraråde dig Matas' egne. De var godt nok ringe! Hvert fald for mit vedkommende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.