Engangs ammeindlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
18 svar
5 synes godt om
22. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg ønsker lige at høre jeres holdning til hvilke ammeindlæg man skal købe - det er længe siden jeg fik første Jonas, og med trunte vil jeg gerne finde de bedste - da jeg har MEGET mælk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Jeg ønsker lige at høre jeres holdning til hvilke ammeindlæg man skal købe - det er længe siden jeg fik første Jonas, og med trunte vil jeg gerne finde de bedste - da jeg har MEGET mælk

Jeg bruger Pigeon ultra tynde. Syntes selv de er MEGA gode. Jeg har haft så meget mælk, at jeg overproducerede og måtte lave ammeblokade fordi min dreng aldrig kom til den 'fede' mælk. Og er aldrig blevet våd igennem - ikke noget der mindre om det.

BabySam har altid tilbud på 4 pakker for 100kr.

Anmeld

22. marts 2013

Amagerpigen82

Enig! Pigeon men jeg bruger premium modellen.

JEg har ekstremt meget mælk og det er det eneste der duer. Jeg prøvede et andet mærke men mælkede igennem på ingen tid. Så ulækkert konstant at være drivvåd.

Anmeld

22. marts 2013

Jannicks.mor

Anonym skriver:

Pigeons er gode Der bliver mælken til gele

Anmeld

22. marts 2013

L&V

Pigeon gav mig brystbetændelse 3gange og da jeg gik over til de billige og uld var det bare lykken, fik ikke brystbetændelse mere

Anmeld

22. marts 2013

M (:

Anonym skriver:

Jeg bruger kun uldammeindlæg, da engangsindlæggene river mine brystvorter i stykker pga. plasticmembranen

Anmeld

22. marts 2013

simone_jacobsen

M (: skriver:

Jeg bruger kun uldammeindlæg, da engangsindlæggene river mine brystvorter i stykker pga. plasticmembranen

Du kan købe uldindlæg hvor man kan komme et engangs indeni - det hat jeg også brugt. Mine brystvorter gikbogså i stykker ved ammeindlæg indtil jeg fandt ud af, at det er fordi vorten skal tørre inden.

Anmeld

22. marts 2013

M (:

simone_jacobsen skriver:

Du kan købe uldindlæg hvor man kan komme et engangs indeni - det hat jeg også brugt. Mine brystvorter gikbogså i stykker ved ammeindlæg indtil jeg fandt ud af, at det er fordi vorten skal tørre inden.

Mine vorter sprækker selvom jeg lader dem lufttørre først

Anmeld

22. marts 2013

simone_jacobsen

M (: skriver:

Mine vorter sprækker selvom jeg lader dem lufttørre først

Ej så må jeg da lige anbefale til Pantothenol salve, det er guld værd også til røde barnenumser osv.

Anmeld

22. marts 2013

Kit

Pigeon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.