Bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

B&J

MIWULA skriver:

Okey sover de stadig til middag når de er 3 år?

nogle gør nogle sover også når de er 4år men daniel stoppede da han kom i børnehave for han kunne ikke finde ud af at sove inden for så han valgte at springe den over de første 14 dage var rimelige håre for ham men han klare den til ug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

MIWULA

B&J skriver:

nogle gør nogle sover også når de er 4år men daniel stoppede da han kom i børnehave for han kunne ikke finde ud af at sove inden for så han valgte at springe den over de første 14 dage var rimelige håre for ham men han klare den til ug

Okey 

Anmeld

22. marts 2013

Moma

MIWULA skriver:

Okey sover de stadig til middag når de er 3 år?

Det er meget forskelligt, om de sover til middag, når de er 3 år. Vores gør ikke, men han falder tilgengæld i søvn midt i aftensmaden - det sker ca. 1 gang i ugen for tiden.

Mht. hvil, så kan de godt være trætte, når de kommer hjem fra børnehave og så orker de måske ikke at gå hjem, og når mor/far kommer og henter, så kan man pludseligt ingenting. Selvom der ikke er så langt, så kan det være nemmere at køre dem hjem i klapvognen.

Anmeld

22. marts 2013

MIWULA

Moma skriver:

Det er meget forskelligt, om de sover til middag, når de er 3 år. Vores gør ikke, men han falder tilgengæld i søvn midt i aftensmaden - det sker ca. 1 gang i ugen for tiden.

Mht. hvil, så kan de godt være trætte, når de kommer hjem fra børnehave og så orker de måske ikke at gå hjem, og når mor/far kommer og henter, så kan man pludseligt ingenting. Selvom der ikke er så langt, så kan det være nemmere at køre dem hjem i klapvognen.

Okey tak for svar. Her vil alligevel aldrig komme til at bruge klapvogn men cykel eller bil da der er for langt at gå.

Anmeld

22. marts 2013

Benjamins'mor

MIWULA skriver:

Okey hvad gør i når den lille er kommet til verden? 

Søskende sæde på barnevognen hvis jeg alene skal nogen steder. Hvis vi begge skal afsted tager vi både klapvogn og barnevogn med. Og hvis vi skal i sommerland eller lign tager vi en trækvogn.

Anmeld

22. marts 2013

MIWULA

Benjamins'mor skriver:

Søskende sæde på barnevognen hvis jeg alene skal nogen steder. Hvis vi begge skal afsted tager vi både klapvogn og barnevogn med. Og hvis vi skal i sommerland eller lign tager vi en trækvogn.

God ide. 

Anmeld

22. marts 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

min søn er kun 1 år og 9 mdr gammel, men vi bruger kun klapvognen til middagsluren når vi er nogen steder, ellers sover han i junior slyngevuggen herhjemme.

Når vi er på tur nogen steder, tager vi ikke klapvognen med som transportmiddel, da han stadig sidder i vikle eller manduca på ryggen hvis han bliver træt i benene, han vejer 15kg og er ved at være godt tung, men det er stadig nemmere at bære ham på ryggen end at slæbe klapvognen med.

Regner med viklen kan bruges til han ikke har behov for at hvile benene. Men vi regner heller ikke med at starte projekt baby de næste 5 års tid, så vi skal ikke bekymre os om en graviditet og evt ømt bækken så jeg ikke kan bære, når han har brug for det.

Med det sjovt at se hvor forskelligt vi alle gør det man skal bare gøre det der virker bedst for én selv og barnet  

Anmeld

22. marts 2013

bøllen

MIWULA skriver:

Klapvogn til jeres børn som er 2,9 år?

Min dreng blev 3 i okt og bruger stadigvæk klapvognen. Ikke meget men på længere ture. Eller shopping tur.

Anmeld

22. marts 2013

MIWULA

skovrup skriver:

min søn er kun 1 år og 9 mdr gammel, men vi bruger kun klapvognen til middagsluren når vi er nogen steder, ellers sover han i junior slyngevuggen herhjemme.

Når vi er på tur nogen steder, tager vi ikke klapvognen med som transportmiddel, da han stadig sidder i vikle eller manduca på ryggen hvis han bliver træt i benene, han vejer 15kg og er ved at være godt tung, men det er stadig nemmere at bære ham på ryggen end at slæbe klapvognen med.

Regner med viklen kan bruges til han ikke har behov for at hvile benene. Men vi regner heller ikke med at starte projekt baby de næste 5 års tid, så vi skal ikke bekymre os om en graviditet og evt ømt bækken så jeg ikke kan bære, når han har brug for det.

Med det sjovt at se hvor forskelligt vi alle gør det man skal bare gøre det der virker bedst for én selv og barnet  

Ja det er det.  Hold da op der er oz mange år til. 

Anmeld

22. marts 2013

alonso

Der er 2,5 års forskel på mine børn, og vi har ikke mulighed for at have både klapvogn og barnevogn med i bilen, så min datter fandt selv på den løsning at hun kunne ligge i kurven under barnevognen eller klapvognen når vi var på tur, hun gjorde det når hun var for træt til at gå, og det fungerede egentligt fint nok, indtil hun dog blev så stor at benene ikke kunne være der. Vi havde nemlig både klapvogn og barnevogn som der ikke kunne monteres søskende sæde eller plade med hjul på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.