Bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
26 svar
17 synes godt om
22. marts 2013

MIWULA

Klapvogn til jeres børn som er 2,9 år?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Svenne

Ja! Min søn bliver 3 her til april og vi bruger den altså stadig.

Han er lige startet i børnehave, som ligger ca. 1 km. fra hvor vi bor. Jeg er højgravid og har bækkenløsning, så jeg er simpelthen nødt til at have klapvognen med, når jeg skal aflevere eller hente. Tænk hvis han halvvejs nægter at gå længere! Det ville jo være umuligt at slæbe ham resten af vejen!

Anmeld

22. marts 2013

Dot D

Vi havde den med på ture og når vi skulle gå langt til de var omkring 4. Til sidst kunne de selv vælge den til eller fra, for de kan jo sagtens gå de kære unger...

Jeg mener at have læst et sted, at et 3 års barn sagtens kan gå 6 km, og det synes jeg lyder af meget, men når vi så har været en tur i Djurs Sommerland, så KAN de jo faktisk gå langt, hi hi

Anmeld

22. marts 2013

MIWULA

Svenne skriver:

Ja! Min søn bliver 3 her til april og vi bruger den altså stadig.

Han er lige startet i børnehave, som ligger ca. 1 km. fra hvor vi bor. Jeg er højgravid og har bækkenløsning, så jeg er simpelthen nødt til at have klapvognen med, når jeg skal aflevere eller hente. Tænk hvis han halvvejs nægter at gå længere! Det ville jo være umuligt at slæbe ham resten af vejen!

Hehe ja det ville ikk være godt. Men er det kun det i bruger den til? hvad gør i når den lille kommer? Har i købt en tvilling vogn eller ?

Anmeld

22. marts 2013

2721

Ja og det satser jeg på vi skal gøre længe endnu

Anmeld

22. marts 2013

MIWULA

Dot D skriver:

Vi havde den med på ture og når vi skulle gå langt til de var omkring 4. Til sidst kunne de selv vælge den til eller fra, for de kan jo sagtens gå de kære unger...

Jeg mener at have læst et sted, at et 3 års barn sagtens kan gå 6 km, og det synes jeg lyder af meget, men når vi så har været en tur i Djurs Sommerland, så KAN de jo faktisk gå langt, hi hi

Hihi okey tak for svar. Tænker nemlig hvad man gør hvis man får en baby så har man jo lige 2 klapvogne der skal køres rundt eller?

Anmeld

22. marts 2013

Benjamins'mor

Min søn er kun 2 år og 2 mdr, men vi regner med til sommer (2 år og 7/9 mdr) at bruge klapvognen hvis vi skal nogle steder. Self skal han gå, men rart hvis han bliver træt i benene.

Anmeld

22. marts 2013

B&J

ja det er vores transport daniel er 3år og snart 1 månede og han bruger den stadig når vi henter ham i børnehaven kan han godt være træt også er det jo dejligt at blive kørt hjem eller nogle gange køre vi også når vi skal ned i børnehaven eller når vis kal nogle steder hen så han kan side der i og få et hvil

Anmeld

22. marts 2013

MIWULA

Benjamins'mor skriver:

Min søn er kun 2 år og 2 mdr, men vi regner med til sommer (2 år og 7/9 mdr) at bruge klapvognen hvis vi skal nogle steder. Self skal han gå, men rart hvis han bliver træt i benene.

Okey hvad gør i når den lille er kommet til verden? 

Anmeld

22. marts 2013

MIWULA

B&J skriver:

ja det er vores transport daniel er 3år og snart 1 månede og han bruger den stadig når vi henter ham i børnehaven kan han godt være træt også er det jo dejligt at blive kørt hjem eller nogle gange køre vi også når vi skal ned i børnehaven eller når vis kal nogle steder hen så han kan side der i og få et hvil

Okey sover de stadig til middag når de er 3 år?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.