Se lige vores prinsesser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

BigHope13

Miss Church skriver:

SVi var til nyfødtfotografering med pigerne i går. 

Vil lige vise jer et af billederne  Glæder mig så meget til vi får de sidste billeder og får dem fremkaldt i kæmpe format! 

Hvor er det smukt helt fantastisk dejligt at se jeres piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Frk-Lotusblomst

Miss Church skriver:

Ja det er så skønt!  

Vi nærmer os to navne som vi er enige om

Ja..

Ih hvor spændende... Glæder mig til at høre dem.

Anmeld

22. marts 2013

MariaKyedDK

Miss Church skriver:

Vi var til nyfødtfotografering med pigerne i går. 

Vil lige vise jer et af billederne  Glæder mig så meget til vi får de sidste billeder og får dem fremkaldt i kæmpe format! 

eij hvor er de søde

Anmeld

22. marts 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er de dejlige! 

Anmeld

22. marts 2013

esioul

Miss Church skriver:

Sødt billede

Glæder mig til at høre hvad de skal hedde

Anmeld

22. marts 2013

tarkoflen

Hvor er det bare et fint billede, og hvor er det nogle skønne prinsesser l har fået jer!

Må jeg spørge, hvad l har givet for at få taget billeder og hvor mange l får med? Har nemlig overvejet hende

Var faktisk inde og kigge på din profil i går for af lure, om l havde fundet på navne til dem

Anmeld

22. marts 2013

Miss Church

tarkoflen skriver:

Hvor er det bare et fint billede, og hvor er det nogle skønne prinsesser l har fået jer!

Må jeg spørge, hvad l har givet for at få taget billeder og hvor mange l får med? Har nemlig overvejet hende

Var faktisk inde og kigge på din profil i går for af lure, om l havde fundet på navne til dem

Tak skal du have! 

Vi har ikke givet noget for det. Vi vandt i en af hendes konkurrencer, så billederne hun har taget af pigerne, skal være med i hendes nye bog, som udkommer senere i år  

Ved ikke hvad hun koster. Man skal vist sende hende en mail for pris. Ved heller ikke hvor mange billeder man normalt får, men vi får vist omkring 10. 

Men man skal være hurtigt, hvis man vil have taget billeder af hende. Hun vil gerne have at man bestiller tid når man har været til NF. Ellers har hun ikke tid. Det er vildt så populær hun er!

Vi nærmer os to navne tror jeg

Anmeld

22. marts 2013

B&J

nej hvor er de bare super nyttet

Anmeld

22. marts 2013

tarkoflen

Miss Church skriver:

Tak skal du have! 

Vi har ikke givet noget for det. Vi vandt i en af hendes konkurrencer, så billederne hun har taget af pigerne, skal være med i hendes nye bog, som udkommer senere i år  

Ved ikke hvad hun koster. Man skal vist sende hende en mail for pris. Ved heller ikke hvor mange billeder man normalt får, men vi får vist omkring 10. 

Men man skal være hurtigt, hvis man vil have taget billeder af hende. Hun vil gerne have at man bestiller tid når man har været til NF. Ellers har hun ikke tid. Det er vildt så populær hun er!

Vi nærmer os to navne tror jeg

Hvor er l heldige men kan da også godt forstå, at hun har valgt sådan et par pragteksemplarer og så endda to af samme slags

Så er vi vist længe for sent ude... Meen tror også vi har en veninde, der gerne vil tage nogle fede billeder, så det går nok

Spændende hvad l ender på af navne det glæder jeg mig til at høre!

Anmeld

24. marts 2013

Line&Mike

Miss Church skriver:

Wow, super godt billede, og hvor er de bare smukke 

Glæder mig til at se flere billeder af prinsesserne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.