Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi var til nyfødtfotografering med pigerne i går.
Vil lige vise jer et af billederne Glæder mig så meget til vi får de sidste billeder og får dem fremkaldt i kæmpe format!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de LÆKRE!!!
Billedet ligner lidt noget i stil med Little Angels by Medine
Miss Church skriver: Vi var til nyfødtfotografering med pigerne i går. Vil lige vise jer et af billederne Glæder mig så meget til vi får de sidste billeder og får dem fremkaldt i kæmpe format!
khaleesi skriver: Hvor er de LÆKRE!!! Billedet ligner lidt noget i stil med Little Angels by Medine
Jibbe skriver: Det er også hende der har taget det hun har lige haft det lagt op på facebook Lækre piger i øvrigt!
Det er også hende der har taget det hun har lige haft det lagt op på facebook Lækre piger i øvrigt!
Nå okay, har ikke tjekket hendes facebook side så det er nok derfor jeg ikke lige fangede det. Men flot er det
super, super sød ide!
Det er skam også Medine som har taget billeder af dem de skal være med i hendes nye bog
Maja84 skriver: Tænkte nok det var jeres skønne piger, hvor er det bare et fantastisk billede, har i også brugt køgesengen
Tænkte nok det var jeres skønne piger, hvor er det bare et fantastisk billede, har i også brugt køgesengen
Nej ingen senge til os men nogle forskellige kurve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128