Er den god eller?? Fisher price ipad holder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

Francisca

Nadia&Daniel skriver:

Vil lige hilse og sige: JEG ER IKKE DOVEN  Jeg hygger med min datter, mens vi laver puslespil på ipad

P.s. du er velkommen til selv at lave en tråd hvor det handler om dovne forældre og brugen af ipad, for det handler min tråd ikke om

Det da fint du syntes din datter skal forbinde puslespil og hygge med sin mor på en iPad 

Jeg skrev kun jeg ikke kunen se hvad små børn skulle med iPad. 

og besvare kun derefter dem som skriver til mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Nadia&Daniel

Francisca skriver:

Det da fint du syntes din datter skal forbinde puslespil og hygge med sin mor på en iPad 

Jeg skrev kun jeg ikke kunen se hvad små børn skulle med iPad. 

og besvare kun derefter dem som skriver til mig 

Kun og kun er så meget sagt  Men god aften  Og ser frem til en tråd fra dig

Anmeld

22. marts 2013

Francisca

Nadia&Daniel skriver:

Kun og kun er så meget sagt  Men god aften  Og ser frem til en tråd fra dig

Ja hvis du gad kigge efter engang kan du se hvad jeg skrev til og starte med. 

nu det ikk mig som har behov for at oprette en tråd 

Anmeld

22. marts 2013

Nadia&Daniel

Denne tråd handler om: om den er god eller?? og det er ikke ipaden jeg mener

De fleste folk er kommet med gode iput - og ja, vi er jo ejer den af lige meget hvad  og så tager vi den derfra

Men tilbuddet med de 175.- incl. porto gælder stadig

Anmeld

22. marts 2013

L&V

Francisca skriver:

Børn og it hænger ikke sammen  i min verden. 

Har faktisk aldrig brugt børne alarm nej. Kan hører min datter så har ikke haft behov for en. 

Pædagoisk arbejde også mener du iPad er godt for børn på 2 år. 

Men nu findes der mange med pædagogisk arbejde og det er ikke ens betydning med i ved mere. 

Der er læring i det ja.. Njah men vi har jo stadig en anden viden som uddannet.. Det har du vel os inden for dit fag.

Men tror bare vi lukker den her for du har din forudindtaget mening uden fakta eller belæg

Anmeld

22. marts 2013

L&V

Nadia&Daniel skriver:

Denne tråd handler om: om den er god eller?? og det er ikke ipaden jeg mener

De fleste folk er kommet med gode iput - og ja, vi er jo ejer den af lige meget hvad  og så tager vi den derfra

Men tilbuddet med de 175.- incl. porto gælder stadig

Ja sorry blev bare så utrolig irriteret af den uvidenhed og nedladende kommentar

Anmeld

22. marts 2013

Nadia&Daniel

Månsson skriver:

Ja sorry blev bare så utrolig irriteret af den uvidenhed og nedladende kommentar

Kan godt følge dig

Anmeld

22. marts 2013

Francisca

Månsson skriver:

Der er læring i det ja.. Njah men vi har jo stadig en anden viden som uddannet.. Det har du vel os inden for dit fag.

Men tror bare vi lukker den her for du har din forudindtaget mening uden fakta eller belæg

Fakta er at børn ikke bør lærer igennem en iPad. 

Trist en pædagog uddannet fagperson mener noget andet. 

Men ja den er lukket her  

Anmeld

22. marts 2013

Mother-love

Isabella har også sin egen iPad, så vi har også overvejet om vi skulle købe den. Men hun er nu ret god til at passe på iPaden. Den har været på gulvet nogen gange men her er det faktisk faren der har smadret en iPad ikke Isabella hehehe.

Men jeg tænker at den vil være ret god at have til baby. Og når du nu har vundet den er den jo fin og bruge. For at beskytte iPaden.

Anmeld

22. marts 2013

K&S

Francisca skriver:

Fakta er at børn ikke bør lærer igennem en iPad. 

Trist en pædagog uddannet fagperson mener noget andet. 

Men ja den er lukket her  

Hvordan kan det så være, at flere og flere daginstitutioner (herunder min egen søns) indkøber iPads til brug SAMMEN med børnene? Det er fremtiden og jeg synes, det er vigtigt at følge med udviklingen og ruste vores børn til den digitale verden, de vokser op i 

Der er jo ingen, der siger, at den fuldstændig erstatter den fysiske bog, puslespil eller lignende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.