Er den god eller?? Fisher price ipad holder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

Francisca

Månsson skriver:

Der er jo os forskel på at sidde i 30min eller 4timer.. Og der er ekstrem meget læring i det og mange spil osv stimulere flere intelligenser på en gang.. Syntes det er en yderst uddateret, fejl informeret holdning at ha.. Der er masser af forskning der tager udgangspunkt i det gode ved it og børns udvikling

Så sp og læger anbefaler at børn sidder på iPad og computere? 

Det sku sørgeligt som udviklingen bliver. 

men hvorfor skal børn på 2 år lærer igennem en computer? Tror simpelthen ikke på det godt for barnet. 

Syntes sku nok min holdning er noget bedre og sundere for den sags Skyld. 

nu det små børn vi snakker om her og der hører iPad bare ikke hjemme. 

Udviklingen er desværre dovne forældre som ikke magter at aktivere sine børn. Jo med en iPad. Flot!

så jeg sku glad for jeg ikke er til den gruppe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

L&V

Francisca skriver:

N

men hvorfor skal børn på 2 år lærer igennem en computer? Tror simpelthen ikke på det godt for barnet. 

Udviklingen er desværre dovne forældre som ikke magter at aktivere sine børn. Jo med en iPad. Flot!

Nu er det jo så ikke lige sundhedsplejersker og alm praktiserende læger der tager sig af forskning. Men lidt højere uddannede forskere, neurologisk, teoretikere osv.. Der ligger masser af pædagogisk og psykologisk fag materiale tilgængeligt om emnet.. Og ja hvorfor sku de ikke.. Det har intet med dovenskab at gøre.. hvad er forskellen i at sidde stille med en bog og sidde stille med en ipad ligesom(som jo også kan bruges aktivt hvis man sætter sig lidt ind i det)

Anmeld

22. marts 2013

Nadia&Daniel

Timmner skriver:

org. hvor har du vundet den henne ? vil vildt gerne have sådan en til min søn ...

Du kan købe vores for 175.- incl. porto

Anmeld

22. marts 2013

Francisca

Månsson skriver:

Nu er det jo så ikke lige sundhedsplejersker og alm praktiserende læger der tager sig af forskning. Men lidt højere uddannede forskere, neurologisk, teoretikere osv.. Der ligger masser af pædagogisk og psykologisk fag materiale tilgængeligt om emnet.. Og ja hvorfor sku de ikke.. Det har intet med dovenskab at gøre.. hvad er forskellen i at sidde stille med en bog og sidde stille med en ipad ligesom(som jo også kan bruges aktivt hvis man sætter sig lidt ind i det)

Men disse forskere burde jo kommunikere med de fagpersoner som kommer i kontakt med forældrene hvilket er læger og sp. 

Forskellen er at en iPad er eb elektronisk ting som computer og at små børn lærer at betjene den hvilket er unødvendigt. De burde hellere sidde med en bog hvor de evt kan føle og rører. Det kan de ikke med en iPad. Plus skærmen er heller ikke sund for de små at sidde og kigge på med alle de strålinger. Alt det for man ikke igennem en harmløs bog. bogen kan man bladre i kan du ikke med en iPad. Der mange ting. 

iPad er bare ikke god for børn. 

Anmeld

22. marts 2013

Nadia&Daniel

Francisca skriver:

Men disse forskere burde jo kommunikere med de fagpersoner som kommer i kontakt med forældrene hvilket er læger og sp. 

Forskellen er at en iPad er eb elektronisk ting som computer og at små børn lærer at betjene den hvilket er unødvendigt. De burde hellere sidde med en bog hvor de evt kan føle og rører. Det kan de ikke med en iPad. Plus skærmen er heller ikke sund for de små at sidde og kigge på med alle de strålinger. Alt det for man ikke igennem en harmløs bog. bogen kan man bladre i kan du ikke med en iPad. Der mange ting. 

Vi har bestemt at Laura gerne må  det har vi som forældre til laura bestemt og sådan er det  

Anmeld

22. marts 2013

L&V

Francisca skriver:

Der bliver os sendt masse ud men man kan jo ikke tvinge folk til at læse det... Jeg ved selv en masse om det gennem mit pædagogiske arbejde fordi jeg selv mener man har ansvaret for ny læring... Så du bruger heller ikke baby alarm osv.. Ej det er simpelthen så langt fra hvordan man kan arbejde med børn og it det der

Anmeld

22. marts 2013

Francisca

Nadia&Daniel skriver:

Vi har bestemt at Laura gerne må  det har vi som forældre til laura bestemt og sådan er det  

ja forældre bestemmer da selv hvad deres børn må og ikke må. 

Men om valget er klogt er jo ikke sikkert 

Anmeld

22. marts 2013

Nadia&Daniel

Francisca skriver:

Vil lige hilse og sige: JEG ER IKKE DOVEN  Jeg hygger med min datter, mens vi laver puslespil på ipad

P.s. du er velkommen til selv at lave en tråd hvor det handler om dovne forældre og brugen af ipad, for det handler min tråd ikke om

Anmeld

22. marts 2013

Francisca

Månsson skriver:

Der bliver os sendt masse ud men man kan jo ikke tvinge folk til at læse det... Jeg ved selv en masse om det gennem mit pædagogiske arbejde fordi jeg selv mener man har ansvaret for ny læring... Så du bruger heller ikke baby alarm osv.. Ej det er simpelthen så langt fra hvordan man kan arbejde med børn og it det der

Børn og it hænger ikke sammen  i min verden. 

Har faktisk aldrig brugt børne alarm nej. Kan hører min datter så har ikke haft behov for en. 

Pædagoisk arbejde også mener du iPad er godt for børn på 2 år. 

Men nu findes der mange med pædagogisk arbejde og det er ikke ens betydning med i ved mere. 

Anmeld

22. marts 2013

Nadia&Daniel

Francisca skriver:

Børn og it hænger ikke sammen  i min verden. 

Har faktisk aldrig brugt børne alarm nej. Kan hører min datter så har ikke haft behov for en. 

Pædagoisk arbejde også mener du iPad er godt for børn på 2 år. 

Men nu findes der mange med pædagogisk arbejde og det er ikke ens betydning med i ved mere. 

Kan høre vi ikke leve i samme verden - vi lever selv i samme verden, som den vuggestue Laura går i..

Men som sagt, lav din egen tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.