HJÆLP!!! Nogle med forstand på hår extensions??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

W&M <3

Tilmeldt skriver:

Jeg er fra Kalundborg.

Microringe? Er det også det de kalder 'Cold fusion'?

Okay.. Så er der nok lidt langt herover til Århus. Han er ellers super dygtig ham i den salon hvor jeg arbejder. også er han MEGA billig, fordi han køber så meget hår at han får det billigere og derfor kan lave det billigt. Og kvaliteten er noget af det bedste på markedet. 

Men ja det er det der hedder Cold fusion. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

M&J87

JEg synes at hotfusion er noget lort, og ødelagde mit hår meget, jeg har tape ext. i nu, og det er jeg rigtig glad for :-)

Anmeld

21. marts 2013

Maja88

W&M <3 skriver:

Okay.. Så er der nok lidt langt herover til Århus. Han er ellers super dygtig ham i den salon hvor jeg arbejder. også er han MEGA billig, fordi han køber så meget hår at han får det billigere og derfor kan lave det billigt. Og kvaliteten er noget af det bedste på markedet. 

Hvad er billig i extensionsverden??

Anmeld

21. marts 2013

W&M <3 skriver:

Øv ja, det er jo lidt af en tur dertil!

Hvad ligger priserne på?

Anmeld

21. marts 2013

W&M <3

Maja88 skriver:

Hvad er billig i extensionsverden??

Extensions i 45cm med tape eller microringe koster 2500kr også er der garanti på og håret kan bruges igen hvis man plejer det ordenligt. Det er rigtig billigt.

Anmeld

21. marts 2013

W&M <3

Tilmeldt skriver:

Øv ja, det er jo lidt af en tur dertil!

Hvad ligger priserne på?

Ja nemlig.

Hos os er priserne 2500kr for extensions i 45cm med tape og Microringe og 3000kr for 60cm  

Jeg ved andre saloner i århus tager mellem 5000-7000kr

Anmeld

21. marts 2013

lilledittemor

Tilmeldt skriver:

Er der nogle af jer der har forstand på hår extensions?

Jeg har tænkt på at få extensions, med hvilke, hvorfor og hvorfor ikke!?  

Jeg har haft prøvet tape og flette metoden for omkring 7-8år siden, og der synes jeg bedst om flette metoden, men jeg har været inde og læse lidt om det, og ud fra min hårtype, som er lidt halvtynd i det, så kan jeg læse mig frem til at Hot fusion ville være godt til mig! Men ER det godt?

HJÆLP!!!!

Jeg har haft tape - det var noget værre møg og smadrede mit hår.. Jeg fik skaldede pletter.

Så fik jeg hot fusion, som jeg har haft i over 8 år nu, og mit hår har det helt fint. Der er ingen problemer med det - så det er det jeg vil anbefale.

Jeg har også prøvet nogle totter med cold fusion.. Det er skide besværligt og fælder helt vildt.

Anmeld

21. marts 2013

khaleesi

Tilmeldt skriver:

Jeg har haft prøvet tape og flette metoden for omkring 7-8år siden, og der synes jeg bedst om flette metoden, men jeg har været inde og læse lidt om det, og ud fra min hårtype, som er lidt halvtynd i det, så kan jeg læse mig frem til at Hot fusion ville være godt til mig! Men ER det godt?

HJÆLP!!!!

Clips - ikke andet!

Det er billigere, og det ødelægger ikke dit hår. 

brug ALDRIG hot fusion! du ender med at miste 30-50% af dit hår når det skal ud, og du kan aldrig bruge oliebaseret produkter, samt balsam.

Anmeld

21. marts 2013

merichs

Tilmeldt skriver:

HJÆLP!!!!

Hot fusion, cold fusion, flettemetode, tape? Uanset hvad du vælger kan du risikere at det skader håret hvis det ikke får den rette pleje eller evt er dårligt påsat. Måden man fjerner det på, har også noget at sige.

Jeg har selv haft hotfusion nogle år og var vildt glad for det. Jeg følte mig da lidt tyndhåret da jeg fik det ud, men det er jo klart når man har været vant til alt det extensions 

Hvis jeg skulle vælge noget idag blev det enten hot eller cold fusion 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.