HJÆLP!!! Nogle med forstand på hår extensions??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.688 visninger
18 svar
2 synes godt om
21. marts 2013

Er der nogle af jer der har forstand på hår extensions?

Jeg har tænkt på at få extensions, med hvilke, hvorfor og hvorfor ikke!?  

Jeg har haft prøvet tape og flette metoden for omkring 7-8år siden, og der synes jeg bedst om flette metoden, men jeg har været inde og læse lidt om det, og ud fra min hårtype, som er lidt halvtynd i det, så kan jeg læse mig frem til at Hot fusion ville være godt til mig! Men ER det godt?

HJÆLP!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Ingen??

Anmeld

21. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Tilmeldt skriver:

Jeg har haft prøvet tape og flette metoden for omkring 7-8år siden, og der synes jeg bedst om flette metoden, men jeg har været inde og læse lidt om det, og ud fra min hårtype, som er lidt halvtynd i det, så kan jeg læse mig frem til at Hot fusion ville være godt til mig! Men ER det godt?

HJÆLP!!!!

Jeg har prøvet det der hot fusion og det var virkelig ikke godt for mig ihvertfald måtte have klippet store totter af mit hår får at få dem ud

Anmeld

21. marts 2013

twinny

Jeg har prøvet det. Synes overhovedet ikke det var godt.

Jeg kan meget bedre li flette metoden. Men jeg har også tykt hår.

Men tror det er meget en smagssag.

Anmeld

21. marts 2013

W&M <3

Tilmeldt skriver:

HJÆLP!!!!

Jeg arbejder i en extensions salon og vi fraråder Hot fusion da det ikke er godt for håret overhovedet. det skader rigtig meget.

Vi råder til man bruger tape metoden eller Microringe. Disse to metoder skader ikke håret hvis man behandler det rigtigt og får dem fjernet korrekt. 

Jeg selv personligt er mest til Microringe, (har prøvet begge metoder) det er meget en smagssag. 

Hvor i landet bor du ? 

Anmeld

21. marts 2013

W&M <3 skriver:

Jeg arbejder i en extensions salon og vi fraråder Hot fusion da det ikke er godt for håret overhovedet. det skader rigtig meget.

Vi råder til man bruger tape metoden eller Microringe. Disse to metoder skader ikke håret hvis man behandler det rigtigt og får dem fjernet korrekt. 

Jeg selv personligt er mest til Microringe, (har prøvet begge metoder) det er meget en smagssag. 

Hvor i landet bor du ? 

Jeg er fra Kalundborg.

Microringe? Er det også det de kalder 'Cold fusion'?

Anmeld

21. marts 2013

twinny skriver:

Jeg har prøvet det. Synes overhovedet ikke det var godt.

Jeg kan meget bedre li flette metoden. Men jeg har også tykt hår.

Men tror det er meget en smagssag.

Jeg var faktisk også okay glad for flettemetoden.. Mit hår er bare mega glat, så jeg måtte ha flettet det om 2 gange, fordi det glet ud lige så stille!

Anmeld

21. marts 2013

MiichellaMalou skriver:

Jeg har prøvet det der hot fusion og det var virkelig ikke godt for mig ihvertfald måtte have klippet store totter af mit hår får at få dem ud

Oh got, det er lige nemlig det jeg ikke vil ud i!

Det skete nemlig også med tape metoden, for mig!

Anmeld

21. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

Tilmeldt skriver:

Oh got, det er lige nemlig det jeg ikke vil ud i!

Det skete nemlig også med tape metoden, for mig!

Lige præcis. Og kender mange der blevet nødtil det..
Så enten microringe eller flettemetoden det er den jeg bruger når jeg skal have.

Anmeld

21. marts 2013

Monski

Tilmeldt skriver:

HJÆLP!!!!

Jeg har fået hot fusion 3 gange, første gang holdte det rigtig længe og det sad skide pænt, men mit hår blev så ødelagt - der gik 3 år før mit hår blev ligeså tykt igen.
2 gang blev mit hår ikke ødelagt overhovedet og 3 gang var det hele røget ud efter 3 uger!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.